Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Březňák podpoří hokej, spojí své jméno s HC Slovan

3. září 2016  České nápoje   komentáře (0)  495 x

HC Slovan Ústí nad Labem stojí před velkou výzvou. Už v loňské sezóně 2015/2016 dokázal, že umí hrát divácky atraktivní hokej a porážet silnější soupeře. O co nejlepší umístění se chce proto v play-off poprat i nyní! A naše značka Březňák bude u toho, protože s klubem domluvila spolupráci na dvou zajímavých projektech.

HC SlovanHC Slovan

„Spojení značky Březňák a HC Slovan Ústí nad Labem je velmi prosté i logické. Čas mnohokrát prověřil, že jde v severočeském regionu o pojmy, na které jsou (nejen) místní občané po generace právem hrdí,“ konstatovala obchodní ředitelka klubu Radka Bimová.

Co se týče dlouhodobější spolupráce, tak se oba subjekty domluvily na dvou projektech. V prvním případě jde o exkluzivní bonusový program pro držitele permanentních vstupenek HC Slovan, a to typů Extra i Klasik. Po celou hokejovou sezónu se každý fanoušek v den zápasu může těšit na odměnu v podobě jednoho půllitru Březňáku zdarma. Nezáleží přitom na tom, zda Slovan hraje venku nebo doma. Své pivo si může vychutnat v deseti ústeckých fanpubech, které se tímto způsobem také hlásí k podpoře ústeckého hokeje. Funpuby budou zvenčí označené samolepkou, na podporu hokeje budou uvnitř fanoušky upozorňovat podtácky i plakáty. První pivo zdarma každý host dostane na základě pivenky, které na celou sezónu získá při koupi permanentky (celkem 52 kusů – na každý zápas).

Kromě piva na všechny majitele hokejových permanentek v samotných fanpubech čeká ještě soutěžní karta, díky které se mohou zapojit do soutěže o skvělé ceny. Tou hlavní je zážitkový den/VIP exkurze pro výherce a deset jeho přátel s hráči A-týmu HC Slovan Ústí nad Labem, který společně stráví v pivovaru ve Velkém Březně. Další cenou je večeře pro dvě osoby s třemi hráči klubu. Mezi výhry patří i pivo Březňák v hodnotě 3 000 a 2 000 korun, permanentní vstupenky na hokejovou sezónu 2017/2018 a mnoho dalších cen. „Hokej je oblíbeným celonárodním sportem a pivo zase národním nápojem. Jsem rád, že budeme s Březňákem u toho a můžeme fanouškům nabídnout i něco navíc,“ uvedl Petr Syřiště, marketingový manažer značky Březňák.

Hokej má v Ústí nad Labem dlouholetou tradici – letos stojí na prahu své 70. sezóny. Příznivci očekávají, že opět bude bojovat v play-off o co nejlepší umístění. Klub proto slovy Radky Bimové vítá, že se mu daří získávat další partnery, k nimž letos přibyla i značka Březňák.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist