Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Buď Prazdroj! inspiruje zájemce o práci v marketingu

7. únor 2017  České nápoje   komentáře (0)  2088 x

Plzeňský Prazdroj pokračuje v kampani Buď Prazdroj!, kterou láká zájemce o práci v marketingu nejoblíbenějších značek piva na českém trhu* a pozval ty nejlepší z nich na pivo a trochu inspirace. Úspěšné case studies a kampaně Plzeňského Prazdroje jim prezentoval Grant McKenzie, ředitel marketingu a strategie, a členové jeho týmu.

Buď Prazdroj! inspiruje zájemce o práci v marketinguBuď Prazdroj! inspiruje zájemce o práci v marketingu

Na kampaň s imageovým videem se skutečnými zaměstnanci „Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!“, která běžela na podzim online, zareagovalo skoro 400 kandidátů, z nichž 44 % bylo pro Prazdroj relevantních. „Takový výsledek byl pro nás až nečekaný, získat standardní cestou tolik kandidátů by trvalo mnohem déle a bylo by to opravdu náročné. Rozhodli jsme se s uchazeči pracovat aktivně, dát jim možnost nás poznat a taky inspirovat kampaněmi a projekty, které v Prazdroji děláme, proto jsme je pozvali „na pivo“, což bylo skvělé pro obě strany, oni získali možnost se nás na cokoliv zeptat, my zase od nich získat úžasnou zpětnou vazbu na základě jejich dotazů,“ vysvětluje Grant McKenzie. V podobných setkáních by Prazdroj chtěl pokračovat pravidelně několikrát do roka.

Neformální setkání pro asi padesátku nejlepších kandidátů o práci v marketingovém týmu Prazdroje se konalo v prostorách co-workingového centra K10, prezentoval Grant McKenzie, marketingový ředitel, Marek Dvořák, marketingový manažer značek Gambrinus a Radegast, Michal Dúbravský, projektový manažer z oddělení digitální komunikace, Adam Čížek, manažer vzdělávání a rozvoje, a Adam Špina, ředitel strategie a médii agentury Triad, která s Prazdrojem spolupracuje.

*Zdroj: Nielsen Admosphere, N=456, internetová populace ČR 18+ČNP, červenec 2016

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist