Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Devět medailí pro kampaně Budějovického Budvaru

20. duben 2017  České nápoje   komentáře (0)  283 x

Dne 6. dubna 2017 byly v Praze slavnostně předány ceny v soutěži reklamní kreativy Art Directors Club Creative Awards 2017. Reklamní aktivity realizované v roce 2016 pro Budějovický Budvar získaly celkem devět ocenění – tři zlatá, čtyři stříbrná a dvě bronzová. Budějovický Budvar se tak stal nejúspěšnějším zadavatelem letošního ročníku a je nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě. Všechny práce vytvořila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt.

Devět medailí pro kampaně Budějovického BudvaruDevět medailí pro kampaně Budějovického Budvaru

V Praze byly 6. dubna vyhlášeny výsledky 25. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2017, dříve známé pod názvem Louskáček. Mezinárodní porota letos udělila celkem 60 cen za práce realizované v loňském roce. Z nich celkem devět ocenění získaly komunikační aktivity Budějovického Budvaru. Díky tomu se Budějovický Budvar stal nejúspěšnějším zadavatelem aktuálního ročníku. Budějovický Budvar je v této soutěži nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě: od roku 2003 má na kontě 42 medailí.

„Velmi si tohoto ocenění vážíme. Je to pro nás další odměna za léta systematické práce společného týmu marketingu, obchodu a agentury Kaspen/Jung von Matt a také důkaz, že nás i naše okolí značky Budweiser Budvar a Pardál stále inspirují a oslovují. Když vás veřejně pochválí nejlepší odborníci z oboru včetně zahraničních kapacit, cítíte na pár vteřin ohromnou radost a hned po tom tíhu závazku do budoucna – udržet laťku a neztrácet z dohledu cíl. Čeká nás spousta práce – jako každý jiný den. Srdečně blahopřejeme k letošnímu suverénnímu vítězství našemu dlouholetému partnerovi Kaspenu, který se krom dalších velkých jmen dlouhodobě významně podílí i na úspěchu našich značek, za což mu patří náš dík,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru.

Značka Budweiser Budvar letos dostala dvě zlaté, dvě stříbrné a dvě bronzové sošky, většinou v souvislosti s velmi dobře známým televizím spotem „Tři pokušení

zlato - kategorie Craft - Film (filmařské provedení) - spot “Tři pokušení”
zlato - kategorie Sound Design - spot “Tři pokušení”
stříbro - kategorie TV/cinema - spot “Tři pokušení”
stříbro - kategorie Branded Content (digitální značkový obsah) - kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“
bronz - kategorie Print - kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“
bronz - kategorie Integrovaná kampaň - kampaň značky Budweiser Budvar 2016

Velmi úspěšná byla i internetová kampaň značku Pardál nazvaná „Světový den žen žijících na venkově“, která získala tři ocenění:
zlato - kategorie Design - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
stříbro - kategorie Outdoor - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
stříbro - kategorie Ilustrace - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
Průběh této kampaně můžete vidět ve třech videích, která si můžete prohlédnout na následujících odkazech: 1. díl, 2. díl, 3. díl.

Všechny práce pro obě značky vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

O soutěži Art Directors Club Creative Awards
Soutěž, dříve známá jako Louskáček, je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Art Directors Club Creative Awards je součástí soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist