Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Heineken v ČR podniká udržitelně

2. srpen 2016  České nápoje   komentáře (0)  605 x

HEINEKEN Česká republika předkládá dosažené výsledky v oblasti společensky odpovědného a trvale udržitelného způsobu výroby piva za rok 2015. Kromě kontinuálního snižování dopadu na životní prostředí především v oblastech spotřeby vody, pokračuje úspěšně i na poli osvěty zodpovědného přístupu ke konzumaci piva.

Heineken logoHeineken logo

Dlouhodobou strategií HEINEKENu je program Brewing a Better World (dále jen BBW), který ukazuje,  že udržitelnost musí jít ruku v ruce s reálným byznysem a musí se navzájem podporovat. Rok 2015 představuje pro společnost důležitý milník. Uplynulo totiž 5 let od definice a spuštění programu BBW. Cíle, které v roce 2010 HEINEKEN předesílal, splnil HEINEKEN ČR nad rámec.

„Naším cílem je stát se nejodpovědnější pivovarskou skupinou, a proto je trvale udržitelný rozvoj a odpovědné podnikání jednoznačně nedílnou součástí naší DNA,“ komentuje Jiří Hauptmann, ředitel korporátních vztahů, koordinátor udržitelného rozvoje HEINEKEN Česká republika. Program udržitelnosti HEINEKEN v České republice je komplexní, zaměřený nejen na vlastní výrobu, ale na celý hodnotový řetězec od zemědělství až po koncového zákazníka. Ve sledovaném období se HEINEKENu v ČR podařilo vyniknout především v prioritních oblastech:

Udržitelnost vody

HEINEKEN opět snížil spotřebu vody na hektolitr vyrobeného piva na 3,3 hl/hl. Díky praktickým zkušenostem se zapojuje do diskusí se státními institucemi, například s Ministerstvem životního prostředí. HEINEKEN ČR vede expertní skupinu v rámci platformy Byznys pro společnost, kde se vodou zabývá z pohledu odpovědných firem. Svým zaměstnancům pravidelně umožňuje zapojit se do dobrovolnických aktivit v rámci tzv. Engage Days. Jedná se o vždy o projekty podporující vodu v regionech, ve kterých má HEINEKEN ČR své pivovary. V roce 2015 se do akcí zapojilo 14 % zaměstnanců, pomáhalo se v okolí Krušovic, Velkého Března a pivovaru Starobrno.

Zodpovědná konzumace piva

V oblasti zodpovědné konzumace alkoholu funguje osvětová kampaň Pijte s mírou a projekty
Na zdraví? a Do dna? s Centrem Prevence v Brně, Společností Podané ruce. V obou případech se jedná o edukativní program prevence pití alkoholu mladistvými. HEINEKEN jako aktivní člen Českého svazu pivovarů a sladoven také podporuje aktivy Svazu: Řídím, piju nealko pivo a Člověče, nezlob se, které se zaměřují na prevenci alkoholu za volantem a osvětu v off-tradových řetězcích.

„Naše dlouhodobé úsilí bylo v roce 2015 ověnčeno několika oceněními, z nichž nejcennější pro nás byla cena Environmentální projekt roku za kampaň Naše mokřady a první cena v kategorii Odpovědný reporting CSR aktivit. Je to pro nás důležitá zpětná vazba a velká motivace do budoucna,“ uzavírá Hauptmann.

Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist