Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Krušovice se stávají světovými a představují mezinárodní reklamu

13. červenec 2017  České nápoje   komentáře (0)  388 x

Krušovice patří v rámci HEINEKENU mezi osm TOP mezinárodních značek (například vedle Tigeru, Amstelu, Affligemu atd.). Povýšení mezi nejlepší z nejlepších Krušovicím přináší mnoho změn i závazků, jak tomuto prominentnímu postavení dostát. Jedním z důvodů, proč se značka takto skvěle etablovala, jsou významné exportní úspěchy, které přispívají k jejímu neustálému posilování. Světovost značky u nás i za hranicemi posílí další skvělý úspěch: vůbec poprvé ve své předlouhé historii Krušovice do světa posílají mezinárodní reklamu, nasnímanou navíc metodou dvojexpozice.

Krušovice se stávají světovými a představují mezinárodní reklamuKrušovice se stávají světovými a představují mezinárodní reklamu

Třicetivteřinový spot představuje Krušovice jako české pivo, které se v pivovaru ve středních Čechách vyrábí nepřetržitě už od roku 1581. Podstatou jeho skvělé chuti jsou špičkové kvalitní suroviny, ze kterých krušovičtí sládci pivo tradiční technologií vaří: lokální ječmen, nejlepší chmel na světě ze Žatecka a voda ze stejné oblasti. O výjimečné kvalitě piva svědčí fakt, že král Rudolf II Krušovice povýšil na svůj královský pivovar. V „hlavních rolích“ reklamy tudíž vystupují zmíněné suroviny i samotný pivovar. „Při výrobě spotu tvůrci vůbec poprvé použili speciální technologii dvojexpozice, kdy se současně prolínají dva obrazy a vytvářejí tak obraz v obraze. Tato metoda je v reklamní oblasti spíše ojedinělá,“ uvedla Lenka Kroupová, manažerka značky Krušovice pro lokální i mezinárodní trh.

Režisérem spotu byl Matěj Šámal, který spolu se svým týmem práci s dvojexpozicí dovedl k dokonalosti. Záběry, do kterých je komponovaná druhá expozice, jsou buď statické, nebo se natáčejí technologií zpomaleného pohybu. Důvodem téměř statických záběrů je, že obrysy postav představují jakýsi rám pro druhý vkládaný záběr. Kdyby se objekt hýbal normálně nebo dokonce měnil tvar, přestal by efekt fungovat. V případě krušovické reklamy se ovšem pracovalo také s tekutinou, která obrysy mění neustále. Tomu tvůrci v některých dvojexpozicích potřebovali zabránit a využili speciální kameru, pracující v režimu extrémního zpomalení. Díky tomu mohlo dojít k okamžiku, kdy spolu dva obrazy vytvoří něco zcela nového – dokonce ve smyslu uměleckého díla. „Mým cílem bylo natočit prémiový spot o pivu, na které dostanete chuť už při pouhém pohledu na tekoucí krušovický nápoj. Nemusíte být pivař, dokonce ani nemusíte pít alkohol, ale když uvidíte, jak se řine po skle a naráží do stěn s puncem přetrvávající tradice, tak prostě budete chtít ochutnat,“ komentoval svůj spot režisér Matěj Šámal.

Jako první spot spatřili v televizi na Slovensku v červnu, dále se divákům představil ve stejném měsíci v on-linu v Srbsku a Maďarsku. Zároveň v Maďarsku je připravena i televizní kampaň, kterou spustí v srpnu. Odtud bude „cestovat“ do dalších zemí světa, jako je například Gruzie.

Mezinárodní reklama je jen jedním z důkazů, že zájem o krušovické pivo ve světě neustále roste. V roce 2016 Krušovice exportovaly o 1 600 000 lahví více, než v roce předcházejícím. Celkově je krušovické pivo k mání na trzích tří kontinentů v 32 zemích světa, což je o pět trhů více, než tomu bylo na začátku loňského roku. Nejsilnější zastoupení hlásí Evropa, následuje Asie a Amerika. „Export krušovického piva jsme nedávno více rozšířili do Slovinska, Srbska a Chorvatska. Co se týče jednotlivých druhů piv z krušovického portfolia, nejoblíbenější je ležák Krušovice Imperial a Krušovice Černé,“ konstatovala Vladimíra Kučiaková, která má export Krušovic na starosti. Důvodů vzrůstající poptávky je několik. Česká republika obecně je ve světě známá kvalitou svých piv, udržované po staletí – a značka Krušovice je typickým reprezentantem, který se ke svým kořenům hrdě hlásí. Navíc jde o jedno z nejstarších českých piv, už od dob Rudolfa II. Konečně Krušovicím „nahrává“ i výjimečná poloha: pivovar stojí nedaleko žateckého regionu, světově proslulého pěstováním prémiových odrůd chmele.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

2 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist