Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Která značka piva vydala za reklamu nejvíce?

29. červen 2017  České nápoje   komentáře (0)  472 x

45 % lidí pije pivo alespoň jednou týdně nebo častěji, nejoblíbenější a zároveň nejčastěji konzumované značky jsou Pilsner Urquell a Velkopopovický Kozel. Vychází to z výsledků výzkumu, který realizovala společnost Nielsen Admosphere na vzorku pětistovky respondentů z internetové populace starší 18 let z Českého národního panelu. Nejvyšší nárůst hodnoty reklamy měl ze zadavatelů v segmentu pivo v prvních pěti měsících roku 2017 Gambrinus, jak ukazuje monitoring reklamy Ad Intel.

Která značka piva vydala za reklamu nejvíce?Která značka piva vydala za reklamu nejvíce?

Pivo nadále zůstává velmi oblíbeným nápojem Čechů: jednou týdně nebo častěji ho pije 45 % lidí. Dvakrát až třikrát za měsíc si ho dá necelá pětina, jednou za měsíc 9 % a variantu „méně často“ ve výzkumu označilo 12 % lidí. Naopak vůbec pivo nepije 17 % dotázaných. Výrazně více mu „holdují“ muži: alespoň jednou týdně ho pije 60 % z nich (oproti 28 % žen).

Ze značek vede u konzumentů Pilsner Urquell: jako svoji nejoblíbenější ji označilo 15 % těch, kteří pijí pivo. Na těsném druhém místě v žebříčku oblíbenosti je Velkopopovický Kozel, kterému dává přednost 13 % lidí. Třetí nejoblíbenější je Gambrinus (11 %).

Žebříček nejčastěji konzumovaných značek je pak velmi podobný: nejvíce si lidé dávají Velkopopovický Kozel (15 %) a Pilsner Urquell (14 %). Třetí místo i zde patří Gambrinusu, nejčastěji ho pije 12 % lidí.

Monitoring reklamy společnosti Nielsen Admosphere pak nabízí pohled na objem inzerce, kterou pivní značky v posledních pěti měsících vystavili. V období leden-květen 2017 umístil reklamu v nejvyšších ceníkových cenách Radegast, a to za 62,4 milionů korun. Ve srovnání se stejným obdobím v roce 2016 je tato hodnota vyšší o 79 %. Největším „skokanem“ prvních pěti měsíců tohoto roku je však Gambrinus: jednak měl v daném období druhou nejvyšší hodnotu reklamy (60,2 milionů korun) a jednak toto číslo představuje téměř pětinásobek jeho loňských hodnot. Reklamu v hodnotě 55,9 milionů korun umístil od začátku roku Pilsner Urquell – je to o 37 % více než loni ve stejné době.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist