Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Nová kampaň Březňáku již od 18. ledna

17. leden 2018  České nápoje   komentáře (0)  1990 x

Značka Březňák představuje nový televizní spot – a stejně jako před dvěma lety chce upozornit na vztah otce a syna, ovšem z trochu jiného úhlu pohledu. Pro značku Březňák je jednou ze stěžejních hodnot staré školy trpělivost. Zkrátka že všechno na světě chce svůj čas, ať už se to týká mezilidských vztahů s těmi nejbližšími, nebo schopnosti uvařit skvělé pivo staré školy.

Nová kampaň Březňáku již od 18. lednaNová kampaň Březňáku již od 18. ledna

Kreativní agentura VCCP, která na nové kampani pro značku Březňák pracovala, se nechala inspirovat citátem jednoho z nejúspěšnějších Čechů, podnikatelem Tomášem Baťou, kterého zná bez nadsázky celý svět. Ten kdysi prohlásil: „Když jsem měl 20 let, myslel jsem si, že můj otec je idiot. Když jsem měl 30 let, občas jsem si myslel, že má docela pravdu. Když mi bylo 40, tak jsem si myslel, že to byl celkem moudrý chlap. A když jsem měl 50 let, řekl jsem si: kdyby tu tak byl a poradil mi!

Pochopit jeden druhého chce svůj čas. To je stejné, jako uvařit dobré pivo. Proto se nám citát tak líbí. U Březňáku můžeme stavět na dlouhé tradici a zmíněné trpělivosti. Pivo stále pomalu zraje v původních pískovcových sklepích, ve varně se pivo vaří od roku 1933 a podobizna Viktora Cibicha zdobí etikety od roku 1906,“ konstatoval manažer značky Petr Syřiště. Celou kampaní se tak prolínají hodnoty staré školy, kterými jsou lidská práce, tradice prověřených věcí a především zmíněná trpělivost, kdy se na pořádný kousek vyplatí počkat. Nejen pro Březňák je trpělivost zásadní hodnotou – představuje i důležitou součást vztahu otce se synem. Svého otce totiž v každém věku vnímáme jinak, proto kampaň odkazuje na zmíněný citát Tomáše Bati. Jak se vztah k otci může měnit podle toho, kolik nám je právě let, dokazují i upřímné zpovědi mužů různého věku v interview, které bude podpořeno na Facebooku.

Celá nová kampaň Březňáku startuje 18. ledna a bude se v různých podobách prolínat celým rokem 2018. Diváci mohou spoty o délce 60 sekund a 30 sekund vidět na všech kanálech televize Prima, dále na Barrandově a Óčku. Objeví se také v on-line médiích a na sociálních sítích. Protože značka Březňák nezapomíná na své kořeny, natáčelo se v krásných exteriérech v Litoměřicích a dalších lokalitách v severních a středních Čechách. Snad s výjimkou mladého herce Petra Buchty ve spotech nehrají známé tváře z televize. Nechceme jít cestou známých herců, celebrit a jejich příběhů. Nás zajímá opravdový a univerzální příběh otce a syna, který vyprávíme,“ uzavřel Petr Syřiště. Autorem hudby ke spotům je skupina Lucie.

Kreativní návrh zpracovala agentura VCCP a produkci nových spotů měla na starosti agentura BISTRO Films. Režisérem byl opět James Pilkington, který natáčel i předcházející velmi úspěšné reklamy o tátech – hrdinech před dvěma lety. Právě tehdy se značka rozhodla jít vlastní cestou, místo prvoplánové kampaně představit i závažnější společenské téma a zamyslet se nad úctou ke generaci rodičů, která si s přibývajícím věkem může v dnešním světě připadat trochu opomíjená a stranou od aktuálního dění.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist