Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Pilsner Urquell: pojďme společně pro zlato

7. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  495 x

Značka Pilsner Urquell, oficiální partner české hokejové reprezentace, spouští naplno kampaň k světovému šampionátu. I letos se drží hesla „společně pro zlato“ a klade důraz na sílu národa, který fandí společně. Kampaň začala 20. dubna a poběží v televizi, digitálu, printu i outdooru až do konce šampionátu.

Pilsner Urquell: pojďme společně pro zlatoPilsner Urquell: pojďme společně pro zlato

Spojujícím vizuálním prvkem integrované kampaně jsou Češi v národních barvách držící se kolem ramen podle ikonické fotografie z Nagana 1998. Fanoušci jsou během šampionátu pro tým moc důležití, a proto jsme jim dali hlavní prostor nejen na vizuálech,říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. „Abychom ještě více semkli český národ a fanoušci mohli v pohodě sledovat zápasy naší reprezentace, připravili jsme s reprezentačním trenérem Josefem Jandačem pro ně „omluvné listy“, aby byli omluveni ze všech ostatních činností a mohli se soustředit pouze na fandění. Mohou si je stáhnout na webu spolecneprozlato.cz, kde zároveň mají možnost hokejistům zanechat i motivační nebo jiný vzkaz,“ dodává Luděk Baumruk. Ty nejlepší vzkazy pak pivovar vytiskne na trička a předá je za fanoušky hokejistům přímo v dějišti světového šampionátu. Omluvenky pro fanoušky podepsal i starší obchodní sládek Plzeňského Prazdroje Václav Berka, který už v předstihu s vybranými hokejovými fandy a hokejisty uvařil várku piva, která se bude čepovat v hospodách v průběhu šampionátu, kde mohou fanoušci zápasy také sledovat. Právě pro ně je připravena i soutěž, kdy se fandové ze tří hospod, ze kterých bude v období šampionátu posláno na Instagram nejvíce fandících fotek s hashtagem #spolecneprozlato, mohou po skončení květnových utkání těšit na osobní návštěvu hráčů národního týmu.

Televizní reklamu agentura MUW Saatchi & Saatchi ve spolupráci s produkcí Armada Films upravila pro letošek dle aktuálních míst dění šampionátu. Agentura Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nomad Films připravila digitální video. Součást digitální kampaně budou i bannery a vtipné reakce na výsledky jednotlivých zápasů na sociálních sítích.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist