Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Pivovar Březňák účinkuje v seriálu Ulice

18. srpen 2017  České nápoje   komentáře (0)  4897 x

Už příští týden 21. srpna televizní diváci uvidí první z několika dílů populárního seriálu Ulice, který se natáčel v severních Čechách a pivovaru ve Velkém Březně. Značka Březňák, která se zde vaří, sází na hodnoty staré školy, a proto jí spojení s léty prověřeným seriálem velmi dobře „sluší“.

Pivovar Březňák účinkuje v seriálu UlicePivovar Březňák účinkuje v seriálu Ulice

Natáčení se uskutečnilo během dvou květnových dnů a v jeho rámci se podařilo poukázat na tradiční výrobu i původ piva Březňák. Právě na sever Čech přijeli trávit dovolenou hrdinové seriálu, rodiče Luboš a Věrka Marečkovi se synem Márou.  A navštívili i zdejší pivovar Velké Březno. Díly této dějové linky ze severních Čech a pivovaru se budou vysílat na TV Nova v několika epizodách od 21. srpna.

V uvedených dílech seriálu si zahráli někteří zaměstnanci i ředitel a vrchní sládek pivovaru Michal Rouč. Objeví se v roli průvodce, přičemž svou skutečnou funkci sládka propůjčil herci Vladimíru Kratinovi. Ostatní zaměstnanci vystupovali jako kompars, v některých případech i ve vlastních pracovních pozicích. Natáčelo se ve varně, showroomu i venku, „na place“ bylo přibližně 15 zaměstnanců a 100 lidí ze štábu. V pivovaru se na dva dny musela zastavit výroba.  „Natáčení probíhalo v naprosto pohodové atmosféře, protože ve štábu byli opravdoví profesionálové. Překvapilo mě, že vše fungovalo bez větších příprav, úplně všichni věděli, co mají dělat, a to bez nějakých dlouhých porad. Což je o to zajímavější, protože finální vzhled jednotlivých obrazů vznikal až přímo na place. Zajímavá byla také návštěva režisérského vozu na konzultaci, kdy se mě ptali, zda vše probíhá pivovarsky opravdově, tedy uvěřitelně,“ uvedl k natáčení Michal Rouč.

Jak je známo z dřívějška, značka Březňák sází na hodnoty staré školy – pivo vaří z kvalitních surovin a podle klasické technologie v malebném pivovaru Velké Březno. Hodnotami staré školy myslí rozvážnost, tradici, poctivost, vztah k domovu a ruční práci. S tímto poselstvím Březňák přistupuje od počátku i k partnerství se seriálem Ulice, ve kterém hraje celá řada známých tváří. „Značka Březňák se skvěle hodí k seriálu, který prověřil čas. Ukazuje, že hodnoty a zkušenosti mají v tomto světě své místo,“ vysvětlila spojení s Ulicí manažerka značky Březňák Andrea Komůrková.

Ulice je první český denní seriál, který se točí v pražských ateliérech v objektu bývalé tiskárny v Hostivaři od června 2005.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

2.78 hvězdiček / Hodnoceno: 9x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist