Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Kouření ven, příroda dovnitř

31. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  224 x

Dnes začíná platit zákaz kouření v hospodách a restauracích. Milion popelníků tak ztratí důvod své existence a skončí na skládce. To největší značku ciderů v Česku i ve světě nenechává chladnou, a tak se rozhodla vdechnout popelníkům druhý život. Strongbow už několik let přináší přírodu do měst a zvelebuje veřejný prostor, a proto letos přinese přírodu do restaurací s heslem Kouření OUT, příroda IN. Dříve lidé kouřili uvnitř a zahradničili venku. Proč to nezkusit obráceně, když už kouření musí ven?

Rozkvetlé poupětníkyRozkvetlé poupětníky

S blížícím se zákazem kouření v restauračních zařízeních zůstane bez práce odhadem až jeden milion popelníků. Ptáte se, co se s nimi stane? Jaký bude jejich osud? Strongbow má řešení: dá popelníkům v rámci své nové kampaně druhou šanci! Popelníky pošle spolu se speciálními zahradnickými sety svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům a nechá je osázet. „Věříme, že je tato myšlenka nadchne, a že spolu s námi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky,“ uvedla manažerka značky Michala Ebertová.

Celou kampaň budou doprovázet provokativní videa, která upozorní nejen na důležitost přírody, ale především na kreativní myšlenku – jak dát popelníkům druhou šanci. Značka zároveň představí blog www.prirodudomesta.cz, kde se budou objevovat tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody za okny bytu, a chybět nebudou ani novinky ze světa poupětníků.

V několika vybraných provozovnách budou mít zákazníci možnost osázet si svůj vlastní popelník. Za nákup produktů získají zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich tzv. poupětníky, zkrášlí vybraný veřejný prostor.

Nová kampaň Kouření OUT, příroda IN rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila v loňském roce. Značce se za dobu působení na českém trhu podařilo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků. „Strongbow oživilo a zpříjemnilo prostory vnitrobloku Alta. Nyní je využíváme především k odpočinku a volný čas tam trávíme raději. Použité dřevo dodává místu specifickou atmosféru a v truhlících pěstujeme bylinky, které dál používáme na baru studia,“ uvedla Romana Packová, která pracuje ve studiu Alta. Strongbow se svým snažením zdaleka nekončí. Život vdechne dalším místům, a to i jedné z nejzajímavějších střech v centru Prahy, střeše Paláce Lucerna. Tu známý kavárník, aktivista a nyní i zahradník Ondřej Kobza ve spolupráci se spolkem Kokoza – a za přispění značky Strongbow – přemění v zelenou oázu, kde časem vyroste i komunitní zahrada.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist