Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Úplně nejvíc přírody v cideru Strongbow

1. červenec 2016  České nápoje   komentáře (0)  3257 x

Celosvětově nejprodávanější cider u nás už druhým rokem láká na příjemně sladkou jablečnou chuť, v níž se skrývá spojení s přírodou i radost z chvilek strávených venku. Česká republika je zároveň první zemí, kde se představil nealkoholický cider Strongbow Gold Apple 0.0 % a Strongbow Red Berries 0.0 %. Vedle nealko cideru také značka uvedla i novou příchuť alkoholického cideru Strongbow Dark Fruit. Nyní představuje novou kampaň Nature Remix.

Ilustrační obrázekIlustrační obrázek

U příležitosti zahájení kampaně značka nechala v centru Johannesburgu vysázet jabloňový sad a v uvedeném v klíčovém spotu je k vidění obrovský strom prorůstající opuštěným výškovým domem. Strongbow chce poukázat na to, jak moc je pro člověka důležitá příroda, která pozitivně ovlivňuje naši náladu a chování, a proto je žádoucí najít si k ní v dnešním uspěchaném a urbanizovaném světě cestu zpět. Prvním a základním výkopem jsou působivé vizuály a produktová videa, která svěžím způsobem prezentují atributy cideru Strongbow v několika vrstvách. V jablku se tak skrývá oblíbená příchuť cideru, příroda, perlivost a jeho podávání na ledu. Pro zdůraznění přírodních ingrediencí jablečného cideru je Strongbow vyobrazen jako produkt plný vitality a energie v městském prostředí.  Úplně nejvíc přírody najdete i v nealkoholické variantě Strongbow 0.0 %, kterou si můžete dopřát ve dvou příchutích Gold Apple a Red Berries. Ale pokud preferujete alkoholickou variantu, tak poslední novinkou je příchuť Dark Fruit. Další příchutě na trhu jsou k dostání ve variantách Gold Apple, Honey, Red Berries a Elderflower.

V České republice značka přes léto poodhalí konkrétní plány a podpoří mladé lidi, aby s optimismem a entusiasmem sobě vlastním vnesli do městského prostoru více krásy a hravosti a udělali z něj příjemnější místo k žití.

V prodeji ciderů na celém světě je HEINEKEN absolutní jednička – jejich název Strongbow nese každý sedmý prodaný kus. V roce 2015 obohatily cidery společnosti HEINEKEN  i český ciderový  trh. Prodávají se ve čtyřech příchutích: Strongbow Gold Apple, Strongbow Elderflower, Strongbow Red Berries a Strongbow Honey. O kvalitě Strongbow a skvělé chuti svědčí i umístění ve spotřebitelské soutěži Monde Selection 2015 (zlaté medaile pro všechny prodávané příchutě v Česku). Cidery Strongbow nabízejí skvělé osvěžení – nejlepší jsou na ledu, nejvíc si je vychutnáte s přáteli při západu slunce. Své příznivce má jak v řadách žen, tak i mužů.

Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

3.29 hvězdiček / Hodnoceno: 7x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist