Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

BIG SHOCK! uvádí další limitovanou edici na přání fanoušků

18. květen 2016  České nápoje   komentáře (0)  986 x

Minulý rok se z fanouškovské novinky Big Shock! Watermelon stala během 3 měsíců jedna z TOP 15 nejprodávanějších variant na trhu. Nyní značka Big Shock! uvádí další novinku vyvinutou ve spolupráci s fanoušky a to Big Shock! Banana Kiwi. Všichni se mají rozhodně na co těšit, chuť je vytuněná v brazilském stylu. Rozdíl od minulé fanouškovské příchutě je hlavně v tom, že tato novinka je namísto klasické žluté plechovky „zelená“ a je to limitovaná edice, takže na trhu bude jen do vyprodání zásob. Důvodem odlišnosti je změna marketingové a obchodní strategie.

Banana KiwiBanana Kiwi

Firma navazuje na minulou zkušenost s produktem Big Shock! Watermelon. Ten dosáhl skvělých prodejních výsledků a získal důležité ocenění od rady odborných porotců. Tehdy si fanoušci v průzkumu na sociálních sítích vybrali pro novou letní příchuť právě meloun. Letos fanoušci nejvíce hlasovali pro banán a kiwi a Big Shock! vývojáři se rozhodli tyto dvě příchutě rovnou zkombinovat. Spojením sladkého banánu s kyselým šťavnatým kiwi vznikla vytříbená chuť, která osloví každého, kdo si potrpí na zajímavě vyvážený mix chutí a chce si dopřát závan exotiky.

Obě ovocné příchutě byly samostatně chuťově velmi dobré, ale tu správnou energii a chuťový říz to dostalo až když jsme je smíchali dohromady,“ konstatuje Petra Ježková, Brand Manager značky Big Shock! a dodává: „a jak už je u naší Big Shock! ovocné řady zvykem, nápoj obsahuje min. 10% ovocného podílu, v tom jsme jedineční.

Big Shock! Banana Kiwi se vyrábí v omezeném množství a na trhu se objeví jen dočasně. Proto se od klasické řady, kterou v regálech vídáme celoročně, liší nejen novou originální chutí ale i svým designem. Barva obalu „Brazilky“, jak novému drinku všichni říkají, koresponduje s barvou nápoje a vzbuzuje tak dojem, že se uvnitř skrývá exotická sladkokyselá chuť. Na trhu se objeví v oblíbené 0,5l plechovce. Od 11. května je k dispozici exkluzivně v obchodních řetězcích Ahold. Následně se distribuce rozjede do ostatních obchodních sítí. MOC je jako u ostatních půllitrových plechovek Big Shock! 36,90 Kč. Tato novinka je již nyní součástí komunikace na sociálních sítích, kde firma zaznamenala více než enormní zájem spotřebitelů a slibuje si další posílení růstu značky na trhu*.

* Big Shock! je nejprodávanější značka energetických nápojů v ČR (zdroj: AC Nielsen, celkový prodaný objem v litrech)

Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist