Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Novou tváří destilérky Fleret se stal Leoš Mareš

5. září 2016  České nápoje   komentáře (0)  769 x

Síla spočívá v tradici. S tímto headlinem startuje v září novou reklamní kampaň beskydská destilérka FLERET. Za ambasadora své prémiové řady ovocných destilátů Collection 1850 a řady Tradice vybrala známého moderátora a entertainera Leoše Mareše. Ten se objeví v outdooru, on-line kampani i in-storových materiálech tuzemských obchodních řetězců.

Novou tváří destilérky Fleret se stal Leoš MarešNovou tváří destilérky Fleret se stal Leoš Mareš

Komunikační kampaň byla načasována na dobu, kdy FLERET dokončil redesign svých nejvýznamnějších produktových řad, spustil nové webové stránky a významně rozšířil počet prodejních míst. Nová podoba lahví a etiket, z nichž nejmarkantnější jsou právě Collection 1850 a Tradice, vznikly v londýnském studiu architekta a designéra Tomáše Rouska. Vedle atraktivního designu nabízí destilérka rovněž propracovaný coctail book s originální mixologií nebo servírovací rituály pro každý z labelů.

FLERET k investicím do proměny čtyř produktových řad povzbudily i nedávné úspěchy Collection 1850. Slivovice, Hruškovice, Třešňovice a unikátní limitovaná Slivovice z dubového vínového sudu získaly bronzovou medaili v prestižní světové soutěži San Francisco World Spirits Competition 2016.

Podobného úspěchy destilérka dosáhla ve Spojených státech už v roce 2014, kdy získala stříbrnou medaili za Meruňkovici a bronzovou medaili za Slivovici ze stejné řady Collection 1850. Ve stejném roce pak Meruňkovice obdržela také bronzovou medaili na International Spirits Challenge v Londýně.

Podzimní komunikace zároveň navazuje na aktivaci destilérky FLERET na tuzemských hudebních festivalech. Podle Tomáše Nováka, Sales&Marketing Directora značky FLERET, která je součástí finanční skupiny FPD Group, se však i díky zapojení Leoše Mareše obrací k mnohem širší skupině potenciálních zákazníků.

"Veřejnost má už téměř dvě desítky let možnost sledovat proměnu a vývoj Leoše Mareše. Je oceňovaný, vyzrál a etabloval se. Má svou stabilní hodnotu a výraz. V tomto ohledu spatřujeme personifikaci s našimi produkty. Letošní redesign všech řad je odpovědí na postupnou proměnu očekávání zákazníků, kteří si segment ovocných destilátů spojují s vyšší kulturou. A poptávka po ní stoupá," doplňuje Tomáš Novák.

Vizuální podoba kampaně vznikala v ateliéru renomovaného fotografa Tomáše Třeštíka. Za celkovou kreativou a media planningem stojí marketingové oddělení FLERET/FPD Group. Sociální komunikaci, on-line a PR obstarává agentura Community.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist