Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Prodeje Hanácké vodky rostou v řádech desítek procent

18. srpen 2017  České nápoje   komentáře (0)  192 x

Zhruba 9 měsíců poté, co se Hanácká vodka představila zákazníkům ve zcela novém designu a s novou komunikační strategií, rostou prodeje této značky nebývalým tempem. Jedna z top vodek v Česku, z produkce Palírny U Zeleného stromu vykazuje posílení prodejů v řádech desítek procent.Hanácká vodka po zásadním relaunchi roste v řádech desítek procent

Prodeje Hanácké vodky rostou v řádech desítek procentProdeje Hanácké vodky rostou v řádech desítek procent

Ukazuje se, že zvolená strategie spojená s výraznou změnou designu i podstatným posunem v marketingové komunikaci značky představuje efektivní tah. Nový positioning s důrazem na čistotu, zábavu, radost a zaměření na mladší cílové skupiny přináší velmi pozitivní výsledky,“ soudí brand manažerka Hanácké vodky Lucie Mrázková.

Za první letošní pololetí prodeje Hanácké vodky meziročně vzrostly o 64 %, při srovnání dvou po sobě následujících dvanáctiměsíčních období (MAT) pak značka vykazuje dokonce růst o 78 %. Mimo jiné i díky těmto výsledkům je Hanácká vodka v Česku dvojkou ve své kategorii s tržním podílem zhruba 13 %. Samotná kategorie vodek, která objemově patří v segmentu lihovin k nejvýznamnějším, přitom v České republice v posledních letech neroste nijak závratným tempem.

Hanácká vodka je jednou ze tří klíčových značek Palírny U Zeleného stromu, vedle Staré myslivecké a Blend 42 Vodky. Na podzim loňského roku přišla Palírna U Zeleného stromu na trh se zcela novým designem Hanácké vodky. Současně s tím rozjela i rozsáhlou komunikační kampaň s cílem významně posunout vnímání značky do oblasti zábavy a směrem k mladším konzumentům. Součástí těchto aktivit jsou například TV spoty, Hanácká vodka Evropa 2 live tour, billboardová kampaň nebo přítomnost Party Stage Hanácké vodky na velkých hudebních festivalech (Votvírák, Rock for People, Benátská). Značka je velmi aktivní i na sociálních sítích. Ostatně etiketa je doplněna o slogan „Pure Spirit“, který je využíván zároveň jako hashtag. Úspěchu Hanácké vodky přitom současně napomáhá i správně zvolená obchodní strategie, která kombinuje všeobecné snížení ceny a podstatně vyšší počet výhodných akčních nabídek.

Další marketingovou podporu pro Hanáckou vodku chystá Palírna U Zeleného stromu pro podzimní a předvánoční období. „Především chceme posílit v segmentu gastronomie. Naším dlouhodobým cílem je stát se jedničkou na domácím trhu vodek,“ uzavírá Lucie Mrázková.

Hanácká vodka z produkce Palírny U Zeleného stromu patří k vůbec nejprodávanějším značkám ve své kategorii v Česku. Jejím základem je jemný melasový líh a čirá voda z Prostějova. Součástí výrobního procesu je mnohonásobná filtrace přes aktivní dřevěné uhlí, která dodává Hanácké vodce absolutní čistotu a velmi jemnou chuť.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist