Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Volbu spotřebitelů v alkoholu se stala METAXA 12*

31. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  318 x

Spotřebitelé zvolili METAXU 12* nejlepší novinou v sekci alkoholu v programu Volba spotřebitelů, který už sedmnáctým rokem oceňuje inovace na českém trhu.

Volbu spotřebitelů v alkoholu se stala METAXA 12*Volbu spotřebitelů v alkoholu se stala METAXA 12*

Metaxa v loňské roce změnila směr komunikace, Spojila se s cestovatelem Mikem Hornem a razí heslo „Nepijte, objevujte“. Pití METAXY 12* není totiž jen o jejím vychutnání. Ten pravý prožitek přichází při zapojení všech smyslů.

Spolu s ambasadorem a konceptem komunikace změnila METAXA 12* i obal. Čistý a prostý design nového balení odkazuje na vlastnosti, které z ní vytvořily ikonický nápoj, kterým dnes je. Hrdý bojovník ze Salamíny ve zlaté barvě symbolizuje odvahu a kořeny této značky. Zakladatel, Spyros Metaxa, je pak podepsán na stranách lahve. Elegantní nádoba zapečetěná modrým víkem odkazuje na řeckou modř.

Od října 2016, je možné objevovat METAXU 12* na speciální stránce www.dontdrinkexplore.com, která pomocí nejmodernějších technologií propojuje prožitek z objevování METAXY s dobrodružnými výpravami Mikea Horna.

Velmi nás úspěch METAXY 12* těší, především proto, že inovovat produkt s dlouhou historií a příběhem tak, aby jej zákazníci kladně přijmuli, není nic jednoduchého,“ říká brand manažerka Metaxy Lenka Adámková a dodává: „Úspěch nové komunikace i balení vidíme i na prodejích, za rok 2016 se zvedly o 40 %. Česká a Slovenská republika jsou tak pro METAXU 12* největším trhem.

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, jenž tento rok provedla agentura Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli si odnést pouze jeden z nich.

Metaxa 12* tak po dobu jednoho roku může užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2017, a to jak na obalech, tak v marketingových kampaních.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist