Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Meloun porazil ananas, aneb nová příchuť Mirinky

10. srpen 2017  České nápoje   komentáře (0)  49 x

Oblíbená limonáda značky Mirinda vyhlásila výsledky své letní kampaně. Spotřebitelé v ní vybírali, která ze dvou nových příchutí zůstane i nadále v českých a slovenských obchodech. Z více než 34 000 hlasujících dala většina (68 % versus 32 %) přednost melounové příchuti před ananasem. Vítězné melounové Mirindě se během září dostane v rámci závěrečné fáze kampaně podpory v on-line prostředí.

Meloun porazil ananas, aneb nová příchuť MirinkyMeloun porazil ananas, aneb nová příchuť Mirinky

„Děkujeme všem, kteří se do naší kampaně zapojili a dali svůj hlas jedné z nabízených nových příchutí naší Mirindy. Potěšila nás i pozitivní odezva veřejnosti na ambasadory Evelyn a Smusu, kteří se za příchutě osobně postavili. Právě jejich účast byla jedním z hlavních pilířů a zároveň i významným faktorem pro úspěch celé kampaně,“ uvedl Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda.

V kampani oba ambasadoři v roli superhrdinů Smelouna a Ananaselyn, kteří „bojují“ za svou příchuť. Pomocí série zábavných videí přesvědčovali nejen své fanoušky, aby svým hlasem podpořili nedávno uvedenou Mirindu s ananasovou nebo melounovou příchutí. Samotná volba o tom, která z příchutí zůstane na trhu, pak probíhala v období přibližně dvou měsíců na webových stránkách nápoje.

Kampaň byla zaměřena zejména na teenagery, cílem bylo oslovit ale i lidi o téměř jednu generaci starší. Komunikace probíhala v digitálním prostředí, především na sociálních sítích Mirindy a osobních kanálech ambasadorů příchutí Evelyn a Smusy.

Mirinda s ananasovou příchutí tak po doprodání zbývajících kusů z českých a slovenských obchodů zmizí. Meloun naopak rozšíří stávající portfolio příchutí Mirindy, kam na domácím trhu patří pomeranč a hruška. „Vzhledem k úspěšnosti letošní kampaně uvažujeme, že bychom v budoucnu podobnou formu představení nových příchutí mohli zopakovat,“ doplnil Pavel Vykydal za značku limonád Mirinda.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist