Metaxa se v kampani vrací k řeckým kořenům
10. březen 2022 České nápoje komentáře (0) 671 x2022 Ikonický řecký nápoj Metaxa má od 1.3. novou kampaň. Vyzdvihuje v ní hlavní atributy jako unikátní chuťový profil a řecký původ, na kterých značka historicky vyrostla a s nimiž̌ je úzce spojena v myslích spotřebitelů.
Kampaň cílí na spotřebitele hned z několika komunikačních kanálů najednou, především ve formě̌ nové televizní́ reklamy, která je doprovázena aktivitami na internetu a v prostředí́ sociálních medií́. K vidění je rovněž̌ na velkých venkovních reklamních plochách a v místě̌ prodeje. Oslovit má primárně cílovou skupinu spotřebitelů starších 40 let. Kampaň je vytvořena kromě Česka a Slovenska i pro další trhy v Evropě a ve světě.
Globální kampaň vznikla nicméně na míru primárně pro český a slovenský trh, vzhledem k vysoké oblíbenosti značky tuzemskými spotřebiteli a světovému prvenství v konzumaci nápoje Metaxa na těchto dvou trzích. „Kampaň byla vytvořena na základě podnětů našich spotřebitelů, vycházejících z výsledků průzkumu vnímání značky na českém a slovenském trhu. Celá komunikace je nyní postavena na DNA značky a klíčových atributech, jako je Řecko, slunce, léto, pohoda s přáteli,“ říká Kateřina Hladíková, brand manažerka Mast-Jaegermeister CZ.
Metaxa v nové kampani dává jasně najevo svůj původ. Řecká atmosféra diváka vtáhne a přenese na jachtu nebo do typických historických ulic. Nový slogan „Zažij nečekané“ propojuje chuťové zážitky z konzumace nápoje s příjemnými, překvapivými zážitky.
O kampani:
- Výrobce spotu: Hue & Cry x Danny & Loco
- Autor skladby: Joe Munday, Název skladby: Metaxa. Taste The Unexpected.
- Lokalizace kampaně pro ČR a SR: Momentum, McCann Prague
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!