Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Coca‑Cola se v letní kampani na grilování a pikniky

22. červen 2022  České nápoje   komentáře (0)  483 x

Značka Coca‑Cola zahajuje letní kampaň Coke & Meal. Její hlavní myšlenkou je radost z chvil strávených s blízkými lidmi u radovánek, které neodmyslitelně patří k létu, a to včetně skvělého jídla a osvěžujících nápojů. Zatímco hlavním tématem první fáze kampaně jsou příjemné zážitky z rodinného grilování, ve druhé polovině léta se Coca‑Cola zaměří na pikniky s přáteli v přírodě. S kampaní se lidé setkají na internetu, v místech prodeje a také prostřednictvím influencerů. Pro kampaň zvolila značka také spolupráci s influencerm Expl0itedem. Coca‑Cola zároveň v jedinečné aplikaci Coke App nabídne soutěž s možností vyhrát pomůcky na grilování a piknik nebo atraktivní poukazy od Amazing Places.

Coca‑Cola se v letní kampani na grilování a piknikyCoca‑Cola se v letní kampani na grilování a pikniky

K pohodové letní atmosféře neodmyslitelně patří venkovní aktivity, při kterých nesmí chybět skvělé jídlo a osvěžující nápoje. Vše ale chutná lépe, když máme příjemné zážitky s kým sdílet. Právě to je hlavní myšlenkou nové letní kampaně značky Coca‑Cola. „Grilování v rodinném kruhu či pořádný piknik jsou v letních slunných dnech skvělou příležitostí, jak zažít cenné chvíle pohody se svými blízkými. Vynikající jídlo spolu s originální chutí nápoje Coca‑Cola kouzelné momenty ještě umocní,“ přibližuje hlavní téma letní kampaně Mária Drotárová, brand manažerka značky Coca‑Cola.

Letní kampaň navazuje na novou globální filozofii značky Coca‑Cola, kterou je Real Magic (Kouzlo být spolu). Tu Coca‑Cola představila na konci minulého roku s cílem sjednocovat lidi po celém světě v jejich každodenním životě. Real Magic navíc odkazuje také na samotnou podstatu Coca‑Cola – opravdovou chuť, která je nepopsatelná, jedinečná a s dotykem skutečného kouzla.

Do kampaně se zapojí známé tváře

V rámci kampaně Coke & Meal se na českém trhu uskuteční celá řada originálních aktivit. Coca‑Cola například připravila sérii krátkých filmů s aktivací napříč digitálními kanály. Součástí letní kampaně jsou rovněž speciální stojany, které v místech prodeje navodí atmosféru letní pohody.

Ikonická nápojová značka v rámci kampaně vsadila také na spolupráci s influencery. Jednou z hlavních tváří se stal Expl0ited. „Léto mám z celého roku nejraději, protože si pohodové chvíle s přáteli mohu vychutnávat kdekoli –pláže, voda, grilování či pikniky. A stejně to je s Coca-Colou“, uvádí Petr „Exp0ited“ Altof.

Soutěž o pomůcky pro grilování či piknik

Součástí letní kampaně Coke & Meal je i celonárodní spotřebitelská soutěž v jedinečné aplikaci Coke App. Spotřebitelé se díky ní mohou pomocí kódů ze spodní strany víček a QR kódů na obalech zapojit do každodenní soutěže o skvělé ceny. Nyní až do 4. července budou hrát o kamado grily a nástroje na grilování. Během července a srpna pak budou k dispozici ceny spojené s pořádáním pikniků – houpací sítě, piknikové koše, tašky, deky, slaměné klobouky či stylové reproduktory. Mince a drahokamy z aplikace však bude možné vyměnit také za místo ve slosování o hlavní výhru, kterou jsou tentokrát poukazy na jedinečné ubytování od Amazing Places.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

3 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist