Sprite má novou chuť i vizuál
17. červen 2025 České nápoje komentáře (0) 191 xIkonický osvěžující nápoj společnosti Coca?Cola přichází se zcela novou recepturou. Sprite a také jeho nová varianta Sprite ZERO přináší ještě intenzivnější ledové osvěžení než kdy dříve. Skvělá chuť limetky a citronu v kombinaci se šuměním bublinek má nejlepší předpoklady zaujmout nové milovníky Sprite z generace Z. Sprite vynikne v moderních čirých lahvích, které nejenže vypadají skvěle, ale navíc jsou šetrnější k životnímu prostředí díky širším možnostem recyklace.
Společnost Coca?Cola představuje jednu z nejoblíbenějších značek ze svého portfolia s novou neodolatelnou chutí. Osvěžující nápoj Sprite snadno uhasí žízeň nejen za parných letních dnů, ale i během horkých chvil, které člověk běžně v každodenním shonu zažívá. Přitom potěší svou lahodnou příchutí kombinující svěžest limetky a citronu, kterou si člověk zamiluje hned po prvním ochutnání. Společnost zároveň na český trh nově uvádí Sprite ZERO, variantu bez cukru a kalorií. Ta stejně jako Sprite nabídne dokonalé osvěžení, které budou moci spotřebitelé pocítit všemi svými smysly.
Uvedení novinky na trh doprovodí kreativní kampaň, jež přiblíží novou neodolatelnou chuť Sprite prostřednictvím různých vjemů. Všudypřítomné bublinky a ledové krystalky na vizuálech střídají zvukové signály jako například cinkání ledu, zvuk otevírající se plechovky nebo šumění bublinek ve videospotech. Pocit lákavého osvěžení ještě podtrhuje modernější vzhled samotných lahví. „Cílem naší nové kampaně je vyzvat naše spotřebitele, aby nejen ochutnali, ale všemi smysly pocítili účinky ledově vychlazeného nápoje Sprite, kterému se nedá odolat. Nejde jen o uhašení žízně, ale o osvěžení celého těla a mysli ve chvíli, kdy to člověk nejvíce potřebuje,“ popisuje Jiří Kolář, brand manager Sprite.
Sprite se navíc představuje ve zcela novém cool provedení, takže zaujme už na první pohled. Zavedení odvážné vizuální identity koresponduje se snahou společnosti přiblížit se generaci Z a zároveň je v souladu s její dlouhodobou strategií udržitelnosti. Logo Sprite v bílé barvě pro Sprite a černé pro Sprite ZERO velmi dobře vyniká na zeleném pozadí a jasně odlišuje obě varianty. Čirá barva lahví mimo jiné přispívá ke snadnější recyklovatelnosti obalů.
„V rámci uvedení na trh v České republice bude nová receptura Sprite a novinka Sprite ZERO podpořena 360° kampaní, která zahrnuje in-store podporu v rámci celého trhu a ATL v podobě OOH/DOOH, kin, digitálu, komunikace na sociálních sítích a spolupráci s influencer, např. s Annou Kloboučkovou, Janem Mejdrem, Vláďou Houškou a s Pepo. Největší důraz bude kladen na celorepublikovou samplingovou aktivaci, abychom dali spotřebitelům možnost ochutnat novou recepturu Sprite, a hlavně novinku Sprite ZERO bez cukru,“ upřesňuje Jiří Kolář.
Tisková zpráva The Coca Cola Company
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!