Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Birell nabídne čtyři nové příchutě

21. duben 2022  České nápoje   komentáře (0)  372 x

Nejoblíbenější značka nealkoholických piv přichází s novou limitovanou edicí čtyř radlerů na bázi Birellu Světlého. Jako první na trhu nabídne příchutě Citron & Máta a Višeň & Ostružina. Všechny, kteří ocení nižší podíl cukru, pak potěší dvě nové varianty s příchutí Bezový květ a Malina s méně cukru. Ani jedna z variant, stejně jako jiné produkty Birellu, neobsahuje žádné konzervanty a umělá barviva. Limitovaná edice svěžích letní chutí inspirována samotnými spotřebiteli se objeví na pultech v dubnu a bude k dispozici po dobu jednoho roku.

Birell nabídne čtyři nové příchutěBirell nabídne čtyři nové příchutě

Základem nových radlerů je nejprodávanější české nealkoholické pivo Birell Světlý, které má od letošního roku vylepšenou recepturu. Jeho plná bohatá chuť a výrazné chmelové aroma se skvěle snoubí s ovocnými šťávami a výsledkem je výjimečně intenzivní chuťový zážitek. Varianty Citron & Máta a Višeň & Ostružina, které žádné jiné značky na českém trhu v portfoliu nemají, jsou ideálním osvěžením během teplých dní a hodí se na rodinnou oslavu i příjemné posezení  s kamarády. Birell nové příchutě vyvinul na přání spotřebitelů, kteří je na trhu postrádali. Zatímco nealkoholický radler Višeň & Ostružina s vysokým podílem ovocných šťáv potěší plnou chutí zralého ovoce, Citron & Máta je navíc zdrojem vitaminů B5, B6 a C.

Lehčí varianty nealkoholických radlerů Malina a Bezový květ se sníženým obsahem cukru osloví milovníky méně sladkých nápojů. Dle průzkumu Cebit Tracking (2022) je nižší obsah cukru v nápojích významný pro ženy ve věku 25–35 let, ale bohatou ovocnou chuť jistě ocení nejen ony.

„Spotřebitelé milují objevování nových příchutí a očekávají od nás, že je každý rok něčím překvapíme. Po novinkách často sáhnou i lidé, kteří tento typ nápojů běžně nepijí. Limitovaná edice přináší lidem nevšední chuťový zážitek, který si mohou vychutnat kdykoliv a kdekoliv,“ říká manažerka značky Birell Lenka Trvalcová.

Prodej nealko nápojů míchaných z piva se za posledních šest let zpětinásobil a podíl radlerů se na pivním trhu zvýšil z 1,1 % na 5 %. Za nárůstem stojí jak dlouhodobě rostoucí obliba některých variant, jako je například Birell Pomelo & Grep, jejíž prodej v hospodách a restauracích se zvýšil v loňském roce o 23 %, tak touha spotřebitelů zkoušet překvapivé kombinace. Novinky oslovují i zákazníky, kteří ochucená nealko piva běžně nepijí, ale rádi se nechají zlákat právě netradičním spojením ovocných příchutí. Radlery od Birellu se tak stávají nedílnou součástí letních párty, grilování, posezení s rodinou a přáteli, ale i vyznavačů aktivního pohybu.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist