Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Karlovarské minerální vody jsou největším distributorem nealko nápojů ve střední Evropě

2. listopad 2018  Richard Chodora   komentáře (0)  1057 x

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže udělil skupině Karlovarských minerálních vod(KMV) povolení pro získání licence a převzetí aktiv společnosti PepsiCo v Českérepublice. Obchod oznámený letos v lednu je schválen úřady všech zemí (Českérepubliky, Slovenska a Maďarska). Společnost KMV se stala největším distributoremnealkoholických nápojů ve střední Evropě.

Karlovarské minerální vody jsou největším distributorem nealko nápojů ve střední EvropěKarlovarské minerální vody jsou největším distributorem nealko nápojů ve střední Evropě

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže udělil skupině Karlovarských minerálních vod
(KMV) povolení pro získání licence a převzetí aktiv společnosti PepsiCo v České
republice. Obchod oznámený letos v lednu je schválen úřady všech zemí (České
republiky, Slovenska a Maďarska). Společnost KMV se stala největším distributorem
nealkoholických nápojů ve střední Evropě.

Karlovarské minerální vody jsou nyní – se svými 11 závody (sedm z nich v ČR), 2 400 zaměstnanci a 12,5 miliardami Kč ročního obratu – regionálním lídrem trhu.

Jsme hrdí na to, že naše know-how vybudované na českých kořenech můžeme úspěšně šířit i v zahraničí,“ říká Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV. „Akvizice bude dokončena v následujících měsících. Sloučíme tak dva úžasné týmy a také dvě skvělá portfolia značek a produktů. Spojení našich kompetencí je zárukou dlouhodobého úspěchu. S radostí vítám všechny nové členy naší velké rodiny.

Produktové portfolio nového holdingu zahrnuje všechny kategorie nealkoholických nápojů od přírodní a ochucené minerální vody (např. Mattoni, Magnesia či Aquila), sycených nealkoholických nápojů (např. Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up), džusů (Granini, Toma), ledových čajů (např. Lipton, Veritea, Aquila) až po sirupy; dále pak i dvě značky snacků – Lay’s a Cheetos.

V České republice tak KMV potvrzuje pozici jedničky na trhu přírodních a ochucených balených vod, stoupá na třetí pozici v kategorii sycených nealkoholických nápojů, významně posiluje v kategorii džusů a vstupuje do nové kategorie snacků.

Naší vizí je posílit význam české minerální vody a šířit české know-how, díky kterému jsme sami vyrostli, dále do Evropy,“ dodává pan Pasquale. „Děkujeme financujícím bankám - Československé obchodní bance, České spořitelně a Evropské bance pro obnovu a rozvoj. Cenné poradenství poskytla banka Raiffeisen, společnost Deloitte, a zvláště chceme poděkovat advokátní kanceláři Kocián, Šolc, Balaštík.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

2 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist