Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Kamarádi Teribeara od JoJo

9. září 2020  České nápoje   komentáře (0)  1057 x

Značka JOJO již podruhé podpoří známou Nadaci Terezy Maxové dětem skrze vlastní limitovanou edici želé bonbónů s názvem JOJO Kamarádi Teribeara. Z každého prodaného balíčku značka přispěje 1 Kč do Fondu projektu TERIBEAR, který pomáhá ohroženým dětem již více než 10 let. Limitovaná edice JOJO Kamarádi Teribeara je v prodeji od srpna 2020 až do vyprodání zásob.

Kamarádi Teribeara od JoJoKamarádi Teribeara od JoJo

Děti jsou pro značku JOJO prioritou

Již podruhé se hravá a přátelská značka JOJO patřící do portfolia společnosti Nestlé spojila s Nadací Terezy Maxové dětem. Svoji limitovanou edici představila během letošního léta a skrze ni se připojila k projektu Hýbejte se s TERIBEARem, který iniciovala přímo zakladatelka Nadace, paní Tereza Maxová.

Značka JOJO také letos přispěje 1 Kč z každého prodaného balíčku limitované edice JOJO Kamarádi Teribeara do Fondu TERIBEAR Nadace Terezy Maxové dětem, jejíž hlavním posláním je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině. Limitovaná edice JOJO Kamarádi Teribeara je v prodeji od srpna až do vyprodání zásob.

„Minulý rok jsme se rozhodli touto cestou přispívat na dobrou věc a podporovat ty, kteří to potřebují. Značce JOJO záleží na aktivním životním stylu svých spotřebitelů, i proto se těšíme na vyvrcholení kampaně akcí Hýbejte se s TERIBEARem aneb Prima den s medvědem. Do sportovně-charitativních běhů se plánujeme zapojit i my spolu s dalšími kolegy z Nestlé ve městech, ve kterých působíme,“ uvádí Eliška Cibulková, brand manažerka značky JOJO.

V limitované edici balíčků JOJO Kamarádi Teribeara naleznete želé bonbóny ve tvaru medvídka Teribear s jahodovou příchutí, které obsahují ovocnou šťávu a pouze přírodní aromata a barviva. Doporučená cena za 80g balení je 19,90 Kč.

Letošní ročník TERIBEARa netradiční, virtuální formou

Rok 2020 přináší nečekané změny, s nimiž se celá společnost stále vyrovnává. I přes mnohé překážky se Nadace Terezy Maxové dětem rozhodla dát šestému ročníku charitativních happeningů novou podobu, která uchovává původní myšlenku, a to společně pomáhat pohybem. Nově TERIBEAR opustí jedno konkrétní místo a stane se virtuální komunitou. Smyslem celé akce je nachodit či naběhat co největší počet kilometrů, které se následně promění ve finanční pomoc konkrétním dětem. Projekt TERIBEAR pomáhá ohroženým dětem již více než 10 let (více na www.teribear.cz).

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist