Tak trochu jiná točená zmrzlina
22. červenec 2019 České nápoje komentáře (0) 995 xNa zmrzlině se dá vydělat už za půl roku, ukazuje koncept stánků "Tak trochu jiná točená". Záleží samozřejmě na atraktivitě místa, dobrém produktu a dodržování propracovaného know-how. To všechno nyní vlastník značky nabízí franšízovým partnerům s cílem rozšířit koncept po celé zemi.
"Aktuálně působíme v Opavě, Šumperku a Praze. Hezká místa jsou všude, jenže my o nich nevíme a to je na franšízantech ? objevit potenciál těchto míst a vytěžit ho," říká Ondřej Fréhar, jednatel společnosti FreOn Services, která je vlastníkem konceptu Tak trochu jiná točená.
Vstupní investice představuje jednorázovou částku 550.000, dále už se platí jen roční marketingový a franšízový poplatek dvacet tisíc korun. Na opravdu dobrém místě je možné za jedinou sezonu od dubna do září získat celou investici zpět. Podle zkušeností franšízora i stánek umístěný na nejslabším možném místě má návratnost do dvou a půl sezony.
Před očima zákazníka: kvalita bez barviv a dochucovadel
Tak trochu jiná točená vyniká způsobem přípravy s ovocem a zároveň množstvím kombinací chutí. Zákazník si vybírá jeden ze tří základů (čokoláda, vanilka, banán), nyní firma chystá čtvrtý - jogurtový, a k tomu si přidá některé z pěti druhů ovoce. Kdo má hodně mlsný jazyk, může za příplatek navíc dostat porci Oreo sušenek nebo lentilek.
Zmrzlina se vyrábí před zákazníkem, který vidí každou ingredienci a může se tak přesvědčit, že se do ní přidávají opravdové kusy ovoce bez barviv a dochucovadel.
Kompletní podpora umožňuje podnikat i při zaměstnání
Franšízant dostane ready-made stánek připravený k provozu a vybavený do poslední naběračky. Samozřejmostí je veškerá potřebná dokumentace a školení pro práci s celým stánkem. "Franšízant dostane i přístup ke všem dodavatelům, kde již máme dohodnuté výhodné ceny a může začít podnikat," říká Ondřej Fréhar.
Stánek je pojízdný a nezávislý na přípojce vody (má vlastní rozvod), stačí jen připojení k elektřině. Cestou k úspěchu je navštěvovat akce nebo obsazovat hezká místa, kam si lidé chodí užít svůj čas, případně kombinace stálého místa s návštěvou akcí. Osvědčenými místy jsou festivaly, sjezdy řek, kempy, obecní slavnosti, dětské dny, místo u přehrady, u cyklostezky, v parku apod.
Provozovat stánek lze i při stálém zaměstnání, kdokoli tak může rozjet podnikání bez ztráty jistoty. Pokud má franšízant brigádníky, pak řeší průběžně jen skladování a přívoz a odvoz stánku. Vlastník licence zajišťuje průběžnou podporu a také servis strojů s garancí okamžité výměny při poruše, aby nedocházelo k výpadku tržeb. Po celou dobu spolupráce poskytuje firma konzultace a poradenství týkající se vedení stánku od řízení zaměstnanců, přes veškerou administrativu až po účetnictví a daně.
Pro sezonu 2020 je potřeba uzavřít franšízovou smlouvu před koncem letošního roku, aby se vše stihlo do začátku sezony. Při uzavření smlouvy v měsících srpen, září a říjen sníží vlastník licence franšízantovi vstupní investici díky optimalizaci nákladů na hromadnou výrobu stánků a to podle počtu nových franšízantů na další sezónu.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
3 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!