Reklamní spot na Bernard Bitter Grep Free
20. červen 2024 České nápoje komentáře (0) 1213 x„Nalil jsem trochu grepové šťávy do půllitru, k tomu jsem přidal nealko pivo, zamíchal jsem to lžící, ochutnal. No a hotovo,“ vypráví s úsměvem a plácnutím do stehen vrchní sládek Rodinného pivovaru Bernard Josef Vávra o vzniku nového nápoje. Nový reklamní spot s hořkým nealkoholickým pivem Bernard Bitter Grep Free se objeví na obrazovkách před prvním zápasem fotbalového Eura.
I tentokrát pivovar oslovil ke spolupráci režiséra Jiřího Mádla, který pro značku vytvořil úspěšné netradiční formáty v době covidu či dokument o značce Bernard, který je k vidění pouze v návštěvnickém centru pivovaru v Humpolci. Jiří Mádl nyní ve dvojici nových spotů vyzdvihl vlastnosti nápoje – v nejlepším slova smyslu jednoduchost a čistotu. Ostatně příchuť je skutečně přírodní, pivo je nefiltrované a neobsahuje konzervanty.
„Měli jsme k dispozici tři druhy aroma, přírodní, přírodně identické a syntetické. Dodavatel předpokládal, že sáhneme po nejlevnější, syntetické verzi, k jeho překvapení jsme ale vybrali přírodní. To je opravdový grep. Když jsem poprvé ochutnal, věděl jsem, že je to ono. Není to „sladká limonáda“, ale skutečné příjemně hořké pivo s opravdovou chutí a vůní grepu,“ ohlédl se za vznikem nápoje vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
Spot je dostupný od 14. 6. 2024, 20:59 na YouTube
Produkci 15 a 20vteřinového spotu zajistila produkční společnost Dawson production. Nové sponzorské vzkazy Rodinného pivovaru Bernard poběží na kanálech České televize, Novy a Primy a na soc. sítích.
Bernard Bitter Grep Free – sponzorský vzkaz
- námět, scénář, režie: Jiří Mádl
- kamera: Tomáš Kotas
- střih: Filip Malásek
- produkce: Dawson production, Monika Kristl
- nasazení: 14. 06. 2024
- mediamix: TV, online, social
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!