Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Anniversary Edition oslaví 20 let Viña Tarapacá v České republice

19. září 2017  České nápoje   komentáře (0)  1428 x

Chilská značka Tarapaca oslaví 21. 9. dvacáté výročí působení na českém trhu. Na slavnostním večeru v restauraci Bastion v Praze u této příležitosti uvede limitovanou edici řady Anniversary Edition, která vyzdvihuje vyzdvihující vynikající vlastnosti, jakost a historii těchto jedinečných vín, která jsou na trhu od roku 1997. Za tu dobu si vydobyla pozici číslo jedna na českém a slovenském trhu v kategorii prémiových vín a tento trh je pro ni nejdůležitější v Evropě.

Anniversary Edition oslaví 20 let Viña Tarapacá v České republiceAnniversary Edition oslaví 20 let Viña Tarapacá v České republice

Exkluzívní víno Anniversary Edition od Viña Tarapacá bylo vytvořeno tak, aby zachytilo 20 let tohoto vinařského závodu spolu s jeho importérem Vinícola v České republice.

Limitovaná série Gran Reserva Tarapacá se vyrábí z nejvybranějších hroznů z pozemků Rosario Estate: „Natural Clos údolí Maipo Valley,“ které patří k nejlepším údolím pro výrobu červeného vína v Chile.

Anniversary Edition je Cabernet Sauvignon ročník 2015 s intenzívní, rubínově červenou barvou. Vyznačuje se působivým ovocným aroma připomínajícím ostružiny, černý rybíz a čokoládu propletené bylinnými tóny jako kopr, bobkový list a levandule. Je to zemité, vyvážené víno s dlouhou dochutí.

„Díky podhorskému typu půdy na jedné z vinic Maipo Valley jde o víno strukturované, oblé a prostředního těla na patře s lahodnými, vyzrálými tříslovinami díky hornině. Tento Cabernet vyjadřuje charakteristiky vynikající půdy sopečného původu“, vysvětluje vinař z Viña Tarapacá Sebastián Ruiz. Tento mezinárodně uznávaný odborník přijede osobně do Prahy, aby uvedl toto víno na český a slovenský trh.

Gran Reserva Tarapacá je jednou z nejdůležitějších značek Viña Tarapacá se zastoupením na více než 50 trzích. Společnost se může pochlubit první mini hydroelektrárnou mezi chilskými výrobci vína. Navíc jde o jednu z prvních značek chilského vína vyváženou do České republiky. Na tento trh se dostávají nejvýjimečnější a nejvýznačnější červená vína z portfolia.

Anniversary Edition bude dostupná, dokud omezené zásoby postačí.

Další informace najdete na www.tarapaca.cl nebo sociálních médiích firmy, Facebook: ViñaTarapacá nebo Instagram @Viñatarapacachile.

Hlavní fakta:

•           Viña Tarapacá uvádí na trh nové víno Gran Reserva Tarapacá Anniversary Edition Cabernet Sauvignon 2015 k oslavě 20 let v České republice.

•           Značka vyzdvihuje svou zkušenost na trhu od roku 1997 i své mistrovství a kvalitu svých neobyčejných vín.

•           Gran Reserva Tarapacá, chilská značka číslo 1 v kategorii prémiových vín v České republice a na Slovensku, byla zvolena pro limitovanou sérii na počest tohoto významného mezníku.

•           Elegantní, tradiční a jedinečné víno, které v úplnosti vyjadřuje typičnost odrůdy Cabernet Sauvignon z údolí Maipo Valley, jednoho z nejprestižnějších údolí k pěstování červených odrůd v Chile.

•           Vytvořil vinař Sebastián Ruiz.

•           V České republice bude k dostání od září / srpna.

Současné postavení značky na českém trhu:

-          Chilská vína představují 4 procenta celého trhu lahvovaných vín v České republice

-          Značka TARAPACA je v českém maloobchodě značně rozšířená a má zde podíl přes 50 procent v kategorii chilských vín

-          V kategorii prémiových vín (s maloobchodní cenou přes 300,- CZK) je podíl značky na trhu přes 85 % v rámci kategorie chilských vín

-          Prodej (jak z hlediska množství, tak ceny) byl v uplynulých 5 letech trvale na vzestupu, letošní nárůst tvoří 25 % v porovnání s uplynulým rokem

-          TARAPACA je druhá nejznámější dovozová značka vína (po J. P. Chenet) s podpořeným povědomím o značce 48 % (založeno na výzkumu, který provedla společnost TNS AISA v 12/2016)

Historie Vinicola: (TARAPACA v ČR):

V roce 1997 byla Vinicola založena a byl dovozen první kontejner z Chile – TARAPACA.

V roce 1998 začala Vinicola exportovat značku TARAPACA na slovenský trh.

V roce 1999 byla zahájena distribuce u prvního retailového řetězce – TESCO ČR.

V roce 2000 získalo víno TARAPACA Cabernet Sauvignon (ročník 1998) titul „Champion“ nejprestižnější výstavy a soutěže vín v ČR – Valtické vinné trhy, jako historicky první zahraniční víno, které toto ocenění na této soutěži získalo.

V roce 2001 začala spolupráce s řetězcem Ahold, tohoto roku byl poprvé překročen prodej 100.000 lahví za rok.

V roce 2005 již byla značka TARAPACA distribuována téměř ve všech maloobchodních řetězcích v ČR (např. Ahold, Billa, Globus, Kaufland, Makro, Penny Market, Tesco, Spar), tohoto roku dosáhl prodej 500.000 lahví.

V roce 2007 byla v prodeji překročena hranice 750.000 lahví.

V roce 2013 bylo dosaženo prodeje přes 1 mil. lahví.

V roce 2015 pak byl překročen mezník 1,5 mil. prodaných lahví za rok.

V roce 2016 byla dále rozšířena distribuce do Maďarska a Polska díky zahájení spolupráce se společností TESCO Central Europe.

V rámci prémiového segmentu se daří stále více prosazovat nejvyšší kvalitativní řadu značky TARAPACA – Gran Reserva. Zatímco v roce 2013 se podařilo na českém trhu prodat cca 30 tis. lahví řady Gran Reserva, v roce 2016 to bylo již 64 tis. lahví Gran Reserva. Na základě průzkumu, provedeného v roce 2016, patří TARAPACA mezi nejznámější zahraniční značky vín v ČR.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist