Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Deset let značky vína i heart wines

24. březen 2021  České nápoje   komentáře (0)  414 x

Značka i heart wines letos oslaví desáté výročí své existence. V průběhu této doby exponenciálně rostla její popularita, celosvětové prodeje i heart wines se v roce 2020 meziročně zvýšily o 43 % na 31 milionů lahví. Rychlým tempem roste značka na mnoha velkých trzích, stejně tak se jí daří i u nás. Loňská novinka i heart Prosecco byla jednoznačným úspěchem loňského roku.

Deset let značky vína i heart winesDeset let značky vína i heart wines

Mezi top značkami vín po celém světě

Velká Británie, kde se značka i heart wines těší největší oblibě, byla odbytištěm podstatné části ze zmíněného celkového množství prodaných lahví. Na tamním trhu jich spotřebitelé nakoupili 23 milionů a značka i heart wines se zde tak stala jednou z největších značek v segmentu vín. i heart wines slaví však úspěchy i na dalších trzích. V Nizozemí, kde je jednou z top značek perlivých vín, své prodeje zdvojnásobila. Na irském trhu rostla o 165 %, v Rakousku o 150 %. Čtyřnásobných prodejů dosáhla v Číně a na Středním Východě. Rovněž se jí podařilo prosadit v regionech, kde není konzumace vína příliš obvyklá, například v Mexiku.

i heart wines roste i v ČR, velký podíl má poslední novinka

V České republice, kde byla značka představena v roce 2018, vloni meziročně vzrostly prodeje o 62 %. Lví podíl na růstu má loňská novinka i heart Prosecco, které má u českých spotřebitelů značný úspěch. „Růst obliby šumivých a perlivých vín, zejména během letní sezóny, je v segmentu vín jedním z nejvýraznějších trendů poslední doby. Čím dál více lidí si v létě rádo dopřeje sklenku vychlazených bublinek. Důkazem je i mimořádný úspěch loňské novinky, přírůstku do portfolia značky i heart wines, i heart Prosecco. Od dubna 2020, kdy bylo uvedeno na český trh, do konce roku se ho u nás prodalo téměř 150 tisíc lahví,“ říká Marek Žižkovský, manager značky i heart wines pro Českou republiku. i heart wines na českém trhu distribuuje společnost BOHEMIA SEKT, vína jsou dostupná v široké obchodní síti nebo například na e-shopu www.osobnivinoteka.cz. „Vedle podpůrných aktivit v místě prodeje chystáme s i heart wines na letošek pro spotřebitele už třetí soutěž. V předchozích letech se soutěžilo o Bluetooth reproduktory nebo třeba o stylové batohy. Letošní výhry zatím vybíráme, ale volba padne rozhodně opět na předměty, které skvěle ladí k letním aktivitám, s nimiž jsou neodmyslitelně spojená i naše i heart vína,“ dodává Marek Žižkovský.

Značka i heart wines plánuje další rozšíření

i heart wines jsou vína s výrazným brandingem a moderní, minimalistickou grafikou etiket. V portfoliu značky jsou vína nejoblíbenějších chutí z nejlepších vinařských oblastí. i heart wines do svých řad dosud zahrnula více než 30 odrůd typických pro vybrané regiony. Včetně loňské novinky je na českém trhu zatím dostupných 9 z nich. Značka i heart wines chce i nadále přinášet zákazníkům dobrá vína za příznivé ceny a hledat další příležitosti k rozšíření pestré a lahodné nabídky. Plánuje rovněž další expanzi i na nové trhy, svá vína chce nabídnout spotřebitelům například v Brazílii, Skandinávii, Jižní Koreji nebo v Austrálii.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist