Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

K tomu nejlepšímu musíte dozrát, říká Bohemia Sekt Prestige

16. říjen 2019  České nápoje   komentáře (0)  263 x

Nejznámější tuzemský výrobce sektů představil v pondělí 7. října novou komunikační kampaň prémiové řady sektů Bohemia Sekt Prestige. Klíčovým prvkem nové komunikace je postupné zrání, které je atributem kvalitního sektu. V novém vizuálu a videospotu se opět představí česká topmodelka a filantropka Tereza Maxová, která se značkou spolupracuje již od roku 2011.

K tomu nejlepšímu musíte dozrát, říká Bohemia Sekt PrestigeK tomu nejlepšímu musíte dozrát, říká Bohemia Sekt Prestige

Nová kampaň se sloganem „K tomu nejlepšímu musíte dozrát“ startuje na začátku října. Cílem je posílit vnímání sektu jako noblesního a stylového nápoje, který docení především milovníci kvalitních šumivých vín.

„Tereza Maxová dlouhodobě reprezentuje noblesu, prestiž a vytříbený vkus. Tyto hodnoty chceme aktuálně komunikovat v kontextu našich prémiových sektů. Po letech úžasné spolupráce proto dozrál čas na nové nádherné spojení těch nejlepších sektů z exkluzivní řady Prestige a charismatické Terezy Maxové,“ vysvětluje vznik konceptu Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.

Nová komunikace od předních tvůrců

V nové komunikaci si značka pohrává s prvkem zrání. „Pozvolné a dlouhé zrání je pro kvalitu sektů nejdůležitější. Při výrobě řady Bohemia Sekt Prestige nikdy nespěcháme. Víme, že to nejlepší potřebuje čas,“ popisuje Martin Fousek a dodává: „Stejně tak si uvědomujeme, že i k umění vychutnat si a dokázat patřičně ocenit charakter kvalitního sektu musí člověk postupně dozrát. To vše říkáme novou kampaní.“

Na přípravě komunikace, kterou značka plánuje zaujmout spotřebitele na počátku svého prodejně silného období, kterým je konec roku, se podílela řada známých jmen. Za fotoaparátem stál Branislav Šimončík, který dlouhodobě spolupracuje s předními módními magazíny, za kamerou Marek Jarkovský. Klíčový vizuál, který stejně jako značka vyniká elegancí a noblesou, připravila reklamní agentura WMC Grey.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist