Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Prosecco Mionetto v novém designu

11. listopad 2020  České nápoje   komentáře (0)  894 x

Mionetto je od roku 1887 symbolem kvalitního Prosecca a v současnosti je celosvětově vůbec nejoblíbenější značkou tohoto šumivého vína. Na českém trhu je dostupné už od roku 2009. S letošním podzimem Prosecco Mionetto upravuje svou lahev i etiketu: nová podoba mu dává svěží, elegantně moderní styl.

Prosecco Mionetto v novém designuProsecco Mionetto v novém designu

Ikonická lahev historicky reprezentovala Prosecco. Její inovace jí však dodávají moderní charakter a osobitost a zvyšují její eleganci. Silueta lahve se zeštíhluje a lehce prodlužuje. Na obal hrdla jsou nově použity jemně strukturované materiály, které vytvářejí dojem saténového povrchu. Nový design získala i etiketa: je zaoblená a na její přípravu jsou využívány papír a fólie s vysokým leskem, které potvrzují prémiovost Mionetta.

 

„Nová lahev dává Proseccu Mionetto svěží, elegantní vzhled. Respektuje přitom oba charakteristické rysy designu této značky: použití šikmých linií, odkazující na spontánnost, dynamiku a moderní styl značky, a oranžová Mionetto barva, která reprezentuje vášeň a živost,“ vysvětluje Marek Žižkovský, manažer značky Mionetto pro Českou republiku.

Mionetto Prosecco Prestige DOC Treviso Brut

Mionetto Prosecco Prestige DOC Treviso Brut je chloubou značky Mionetto a produktem, který byl vždy svědectvím o stylu tohoto vinařství ve světě. Vyrábí se z hroznů odrůdy Glera vypěstovaných ve vinicích oblasti DOC Treviso, která je proslulá svou dlouholetou vinařskou tradicí a vysokou kvalitou svých hroznů. Vyniká jemným dlouhotrvajícím perlením a svěží chutí s tóny jablka a citrusu.

Fenomén, který uchvátil Čechy

Prosecco se z Itálie vyváží do všech koutů světa, kde si získává stále větší pozornost. Proseccu se podařilo překročit spojení šumivého vína výhradně se slavnostními okamžiky, italský nápoj lidé pijí při neformálních situacích.

V České republice roste obliba Prosecca od roku 2016, kdy se u nás prodalo 2,5 milionu lahví. Za tři roky se prodeje více než zdvojnásobily na loňských 5,5 milionu lahví. Česká republika je tak na 13. příčce mezi státy dovážejícími Prosecco. Mezi českými spotřebiteli stoupá zájem i o značku Prosecco Mionetto. „Prodeje Prosecca Mionetto v posledních dvou letech narostly o 76 %, což je i z pohledu celoevropského trhu výjimečný úspěch,“ dodává Marek Žižkovský.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist