Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Znojemské historické vinobraní mělo nejvyšší návštěvnost

20. září 2018  České nápoje   komentáře (0)  1030 x

Letošní ročník Znojemského historického vinobraní se se svojí návštěvností 87 672 stal rekordním. Vyšší návštěvnost od 90. let nezažilo. „Je to skvělá zpráva. Je vidět, že Znojmo je opravdu na vzestupu, že je oblíbenou turistickou destinací a že ho lidé cíleně vyhledávají čím dál více. Na rozvoji cestovního ruchu a na to, abychom ze Znojemského historického vinobraní udělali opravdovou značku, jsme v posledních letech usilovně pracovali a jsem moc rád, že se výsledky dostavují,“ říká starosta Znojma Jan Grois, který má na znojemské radnici od roku 2010 v gesci právě i kulturu a cestovní ruch.

Znojemské historické vinobraní mělo nejvyšší návštěvnostZnojemské historické vinobraní mělo nejvyšší návštěvnost

Již v průběhu sčítání jsme věděli, že se můžeme těšit z vydařeného ročníku, stále jsme ale byli realisté, hlavně kvůli deštivému pátku. Finální číslo nám však vyrazilo dech. Bylo nás tu 87 672,“ neskrývá své nadšení František Koudela, ředitel pořádající Znojemské Besedy.

Stále mi chodí plno emailů od nadšených návštěvníků, kteří tu buď byli úplně poprvé, nebo sem jezdí už několik let. Jsem nadšený z toho, jak vnímají průvod, který i my považujeme za dominantu celé akce a jsme na něj náležitě pyšní. Potěšil mě i ohlas na komponovaný ohňostroj, který jedni z návštěvníků ohodnotili jako srovnatelný, ne-li lepší než novoroční ohňostroj hlavního města,“ pokračuje Koudela.

Se stále zvyšující se návštěvností jsou spojené samozřejmě i větší nároky na jednotlivé scény, program a klidové zóny. Jedno vinobraní tedy ještě pořádně neskončilo, ale celý tým Znojemské Besedy už začal s přípravami dalšího ročníku. Samozřejmostí tak bude i v letošním roce spuštění předprodeje již před Vánocemi.

Tak obrovská akce by se neobešla bez pomoci záchranných složek, techniků, úklidové služby a ostatních odborů města Znojma. Poděkování si zaslouží i partneři a hlavně všichni, kteří na letošní vinobraní zavítali, pro ty to totiž děláme a bez nich by práce nikoho z nás neměla smysl. Takže největší díky patří především jim,“ dodává Koudela.

Akce se konala za podpory Jihomoravského kraje, Vinařského fondu a agentury Czech Tourism, pod záštitou ministra zemědělství Ing. Miroslava Tomana a generálním partnerem letošního ročníku se stala firma Laufen se značkou Jika. Dalšími partnery byli VOC Znojmo, Znovín Znojmo, Vinné sklepy Lechovice, Ampelos, FCC, Auto Hemala, Ticketstream, Freeport a Reinto. Mediálními partnery byli rádio Blaník, Seznam.cz a Hitrádio City.

V roce 2019 se na všechny z vás těšíme ve dnech 13. – 15. září. Ať žije král

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist