Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Rajec Kamilka s heřmánkem

8. srpen 2019  České nápoje   komentáře (0)  372 x

Na podzim letošního roku uvede společnost Kofola ČeskoSlovensko na český a slovenský trh novinku RAJEC Heřmánek. Teasingovou image kampaň na jedinečný produkt z lokálních bylin s názvem Projekt Kamilka připravila kreativní agentura Zaraguza. Setkat se s ní můžete na obrazovkách, v online prostředí, ale i na POS materiálech v místě prodeje.

Rajec Kamilka s heřmánkemRajec Kamilka s heřmánkem

Myšlenka pěstovat si vlastní bylinky klíčila v Kofole už nějaký čas a na jaře 2019 jí vdechl život brand team RAJEC, Katarína Pereszlényiová a Pavol Chalupka, který se spojil s odbornicí na bylinky z LEROSu, Kamilou Stehlíkovou. Představy byly od počátku jasné: žádná chemie, pouze síla přírody a láska. V dubnu 2019 proběhla první výsadba bylin na polích poblíž Rajecké Lesné, v červenci pak první ruční sběr květů.

"I když to po zasazení semínek nevypadalo kvůli dubnovému suchu a následně nadprůměrně deštivému květnu zrovna růžově, všechny síly přírody v Rajecké dolině se spojily a heřmánek úspěšně vzrostl,“ líčí průběh Katarína Pereszlényiová, senior brand manažerka. A že Projektem Kamilka žije celá Kofola, dokázal i majitel firmy, Jannis Samaras, který pomáhal při prvním sklizni heřmánku spolu se svou rodinou.

První úroda je už sklizená, z vysušených bylin připravujeme extrakt, který bez použití konzervačních látek následně spojíme s pramenitou vodou RAJEC. Na podzim tohoto roku si budou moci RAJEC Heřmánek z naší úrody vychutnat i spotřebitelé," dokončuje příběh novinky v portfoliu společnosti Kofola Katarína Pereszlényiová.

Teasingovou kampaň na Projekt Kamilka odstartovala Kofola v slovenských i českých televizích už na začátku července. "Je to vůbec poprvé, co komunikujeme produkt, který jsme ještě nevyrobili, ale Projektu Kamilka a novince z naší úrody věříme natolik, že jsme se nebáli vstoupit s ním do nových vod i na poli komunikace," říká K. Pereszlényiová.

Součástí teasingové kampaně je nejen TV spot, ale i online komunikace na sociálních sítích a speciální stránce www.projektkamilka.com. "Informace o chystané novince se objevila už i na etiketách řady RAJEC Bylinka - Mateřídouška, Pampeliška, Bezový květ nebo Máta a chystáme i materiály určené na podporu komunikace přímo na místě prodeje," doplňuje K. Pereszlényiová.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist