Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Rajec Kamilka s heřmánkem

8. srpen 2019  České nápoje   komentáře (0)  1176 x

Na podzim letošního roku uvede společnost Kofola ČeskoSlovensko na český a slovenský trh novinku RAJEC Heřmánek. Teasingovou image kampaň na jedinečný produkt z lokálních bylin s názvem Projekt Kamilka připravila kreativní agentura Zaraguza. Setkat se s ní můžete na obrazovkách, v online prostředí, ale i na POS materiálech v místě prodeje.

Rajec Kamilka s heřmánkemRajec Kamilka s heřmánkem

Myšlenka pěstovat si vlastní bylinky klíčila v Kofole už nějaký čas a na jaře 2019 jí vdechl život brand team RAJEC, Katarína Pereszlényiová a Pavol Chalupka, který se spojil s odbornicí na bylinky z LEROSu, Kamilou Stehlíkovou. Představy byly od počátku jasné: žádná chemie, pouze síla přírody a láska. V dubnu 2019 proběhla první výsadba bylin na polích poblíž Rajecké Lesné, v červenci pak první ruční sběr květů.

"I když to po zasazení semínek nevypadalo kvůli dubnovému suchu a následně nadprůměrně deštivému květnu zrovna růžově, všechny síly přírody v Rajecké dolině se spojily a heřmánek úspěšně vzrostl,“ líčí průběh Katarína Pereszlényiová, senior brand manažerka. A že Projektem Kamilka žije celá Kofola, dokázal i majitel firmy, Jannis Samaras, který pomáhal při prvním sklizni heřmánku spolu se svou rodinou.

První úroda je už sklizená, z vysušených bylin připravujeme extrakt, který bez použití konzervačních látek následně spojíme s pramenitou vodou RAJEC. Na podzim tohoto roku si budou moci RAJEC Heřmánek z naší úrody vychutnat i spotřebitelé," dokončuje příběh novinky v portfoliu společnosti Kofola Katarína Pereszlényiová.

Teasingovou kampaň na Projekt Kamilka odstartovala Kofola v slovenských i českých televizích už na začátku července. "Je to vůbec poprvé, co komunikujeme produkt, který jsme ještě nevyrobili, ale Projektu Kamilka a novince z naší úrody věříme natolik, že jsme se nebáli vstoupit s ním do nových vod i na poli komunikace," říká K. Pereszlényiová.

Součástí teasingové kampaně je nejen TV spot, ale i online komunikace na sociálních sítích a speciální stránce www.projektkamilka.com. "Informace o chystané novince se objevila už i na etiketách řady RAJEC Bylinka - Mateřídouška, Pampeliška, Bezový květ nebo Máta a chystáme i materiály určené na podporu komunikace přímo na místě prodeje," doplňuje K. Pereszlényiová.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist