Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Vratné lahve se vrací!

29. duben 2022  České nápoje   komentáře (0)  308 x

Kultovní snímek Vratné lahve se vrací na televizní obrazovky. Záběry z filmu se Zdeňkem Svěrákem představí v unikátní televizní reklamě novinku – Mattoni ve skleněné zálohované lahvi. Značka tak originálním způsobem navazuje na mnohaletou podporu české kultury a zároveň vyzdvihuje výhody zálohového systému na nápojové obaly, jenž v Česku funguje zatím jen na lahve skleněné.

Vratné lahve se vrací!Vratné lahve se vrací!

Nová reklama vtipně pracuje se záběry z filmu Vratné lahve, v němž si hlavní roli bývalého učitele Josefa Tkalouna zahrál Zdeněk Svěrák. Originálně tak představuje novou Mattoni v designové skleněné lahvi, ale zároveň otevírá důležité téma ochrany životního prostředí.

S nápadem na použití filmových záběrů přišel režisér a scénárista Jan Svěrák: „S Mattoni spolupracuji již od minulého roku na jednom ze svých posledních projektů – muzikálu Branický zázrak. Když přišel dotaz, zda se chci podílet také na tvorbě spotu pro minerálku v nové zálohované lahvi, využití Vratných lahví se jaksi samo nabízelo. Jsem rád, že nápad byl přijat s nadšením a náš film podpoří systém zálohování obalů, který považuji za smysluplný.“

Ikonické okénko pro vracení zálohovaných lahví, jež bylo k vidění ve filmu, v obchodech potkáme už jen sporadicky. Dnes práci lidské obsluhy zastávají především automaty. Co se naopak nezměnilo, je fakt, že do automatů můžeme vracet téměř výhradně skleněné lahve od piva. S dalšími nápojovými obaly, jako jsou PET lahve a plechovky, zatím česká legislativa nepočítá, a to je velká škoda. Mattoni se proto rozhodla rozšířit své portfolio o další obal, který splňuje principy cirkulární ekonomiky, po použití se nestává odpadem a je využíván stále dokola.

Mattoni 1873 je v Česku jedním z hlavních průkopníků zálohování PET lahví a nápojových plechovek. Je zakladatelem iniciativy Zálohujme.cz a podílela se v loňském roce na zavádění zálohového systému na PETky a plechovky na Slovensku.

Značka Mattoni v příštím roce oslaví 150 let od vzniku své značky a za tu dobu se stala bezmála synonymem pro minerálku. Jedinečná poloha na rozhraní Krušných a Doupovských hor jí dává střední mineralizaci s vyváženým poměrem vápníku, hořčíku a draslíku pro každý den. Kromě toho značka také dlouhodobě podporuje českou kulturu a její produkty se objevily v záběrech bezpočtu filmových snímků, včetně Vratných lahví. „Proto bylo spojení kampaně na novou vratnou Mattoni ve skleněné lahvi s tímto kultovním filmem naprosto přirozené,“ vysvětluje spojení unikátní kampaně s filmem Ondřej Postránský, strategický ředitel marketingu Mattoni.

Mattoni ve skleněné lahvi osloví především milovníky vkusného stolování, designový obal o ideálním objemu se hodí na každý stůl. Dostupná je v perlivé a neperlivé variantě. Novinkou na českém trhu je i unikátní dělitelná přepravka. Ta umožňuje pohodlnou manipulaci i uskladnění v domácnosti​. Z obchodu si zákazník odnese buď 6, nebo 12 lahví.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist