Roman Trzaskalik se stal novým marketingovým ředitelem Prazdroje
31. leden 2019 České nápoje komentáře (0) 1652 xNovým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik (43). Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.
Do Plzeňského Prazdroje přichází Roman Trzaskalik ze společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone.
Roman Trzaskalik výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Ze své pozice se zaměří na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje.
Ve volném čase se věnuje rodině, rád cestuje, lyžuje a hraje golf. Je milovníkem piv, zejména ležáků.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!