Vedoucí rozvoje obchodu v Prazdroji se stala Veronika Hořáková
16. říjen 2020 České nápoje komentáře (0) 1485 xPlzeňský Prazdroj má novou šéfku oddělení rozvoje obchodu, které má na starosti strategii pivovaru směrem ke spotřebitelům v místě prodeje, podporu prodeje produktů a rozvoj pivního trhu. Stala se jí Veronika Hořáková, která dosud v Prazdroji působila na pozici manažerky pronové kategorie.
„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková. Na pozici vystřídala Karla Krause, který přešel do mateřské společnosti Prazdroje Asahi Breweries Europe Group, kde bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií napříč společností.
V nové pozici pomohou Veronice Hořákové její zkušenosti z úspěšného působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla raketovému růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.
Veronika Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!