Výrobce čajů Leros se zviditelňuje v online světě
19. listopad 2019 České nápoje komentáře (0) 280 xTradiční výrobce léčivých čajů a výrobků z bylin Leros, který je na trhu od roku 1954, se rozhodl pro omlazení a zviditelnění svojí značky. Návrh nové online strategie a její realizaci si vzala na starost kreativní vývojářská agentura BlueGhost. V rámci redesignu digitálu Leros představil modernizovanou podobu webových stránek, včetně zcela nového e-shopu, blogu či online herbáře. BlueGhost na základě marketingové strategie Lerosu definoval a vytvořil originální obsahovou linku webu, kde vypráví příběh bylinek, s několika novinkami, jako je například historie jednotlivých bylinek v podobě interaktivního herbáře nebo příběhy konkrétních bylinkářů.
Nová podoba webu je prvním z kroků směrem k redesignu celého produktového portfolia značky. Vyprávíme Příběh bylinek od semínka po produkt, stejně jako zprostředkováváme příběhy lidí, kteří o bylinky pečují, zpracovávají je, dohlíejí na kvalitu a vyvíjejí receptury na léčivé směsi. Struktura webu je velmi jednoduchá pro navigaci i orientaci a ve spojení s e-shopem by měla zákazníkům poskytnout kompletní informace, včetně zprostředkování nákupu s pohodlným doručením a domů, říká Hana Nováková, marketingová ředitelka Lerosu.
V online prezentaci Lerosu jsme chtěli zdůraznit to, čím se právě tento tradiční český výrobce čajů odliuje od ostatních firem, a tím jsou samotní bylinkáři, s nimi Leros spolupracuje. Jejich příběhy, zkuenosti a znalosti jsme zachytili a přenesli na web. Na doméně Leros.cz nenajdete jen e-shop, ale třeba také digitální pohlednice z elezných Hor, Bílých Karpat nebo Malé Fatry a z dalích míst, odkud pochází větina čajových přísad. Web Lerosu je reprezentativní mozaikou bylinek jako takových, říká Luká Pilka, kreativní ředitel digitální agentury BlueGhost.
I v digitálním světě má příběh své místo
Příběh bylinek je téma, které celý web Lerosu sjednocuje. Ovem i na dobrý příběh lze nahlíet z pohledu čísel. Tedy stanovit si správné cíle podle pěti kritérií musí být konkrétní, měřitelné, adekvátní, dosaitelné, relevantní a v neposlední řadě i časově vymezené. Sílu brandu například odráí nejen návtěvnost webu, ale také počet dotazů ve vyhledávačích, zásah reklamy, nebo také počet přečtených článků na blogu. Silný příběh se samozřejmě můe sám o sobě projevit v podobě stoupajících čísel, v opačném případě vak můe zase odradit. V obou případech jsou KPI (key performance indicators klíčové ukazatele výkonnosti) skvělým pomocníkem, jak se jeho předávání daří.
Zdroj: Kofola.cz
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!