Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Výrobce čajů Leros se zviditelňuje v online světě

19. listopad 2019  České nápoje   komentáře (0)  280 x

Tradiční výrobce léčivých čajů a výrobků z bylin Leros, který je na trhu od roku 1954, se rozhodl pro omlazení a zviditelnění svojí značky. Návrh nové online strategie a její realizaci si vzala na starost kreativní vývojářská agentura BlueGhost. V rámci redesignu digitálu Leros představil modernizovanou podobu webových stránek, včetně zcela nového e-shopu, blogu či online herbáře. BlueGhost na základě marketingové strategie Lerosu definoval a vytvořil originální obsahovou linku webu, kde vypráví příběh bylinek, s několika novinkami, jako je například historie jednotlivých bylinek v podobě interaktivního herbáře nebo příběhy konkrétních bylinkářů.

Výrobce čajů Leros se zviditelňuje v online světěVýrobce čajů Leros se zviditelňuje v online světě

„Nová podoba webu je prvním z kroků směrem k redesignu celého produktového portfolia značky. Vyprávíme Příběh bylinek od semínka po produkt, stejně jako zprostředkováváme příběhy lidí, kteří o bylinky pečují, zpracovávají je, dohlížejí na kvalitu a vyvíjejí receptury na léčivé směsi. Struktura webu je velmi jednoduchá pro navigaci i orientaci a ve spojení s e-shopem by měla zákazníkům poskytnout kompletní informace, včetně zprostředkování nákupu s pohodlným doručením až domů,” říká Hana Nováková, marketingová ředitelka Lerosu.

„V online prezentaci Lerosu jsme chtěli zdůraznit to, čím se právě tento tradiční český výrobce čajů odlišuje od ostatních firem, a tím jsou samotní bylinkáři, s nimiž Leros spolupracuje. Jejich příběhy, zkušenosti a znalosti jsme zachytili a přenesli na web. Na doméně Leros.cz nenajdete jen e-shop, ale třeba také digitální „pohlednice” z Železných Hor, Bílých Karpat nebo Malé Fatry a z dalších míst, odkud pochází většina čajových přísad. Web Lerosu je reprezentativní mozaikou bylinek jako takových,” říká LukᚠPilka, kreativní ředitel digitální agentury BlueGhost.

I v digitálním světě má příběh své místo

Příběh bylinek je téma, které celý web Lerosu sjednocuje. Ovšem i na dobrý příběh lze nahlížet z pohledu čísel. Tedy stanovit si správné cíle podle pěti kritérií – musí být konkrétní, měřitelné, adekvátní, dosažitelné, relevantní a v neposlední řadě i časově vymezené. Sílu brandu například odráží nejen návštěvnost webu, ale také počet dotazů ve vyhledávačích, zásah reklamy, nebo také počet přečtených článků na blogu. Silný příběh se samozřejmě může sám o sobě projevit v podobě stoupajících čísel, v opačném případě však může zase odradit. V obou případech jsou KPI (key performance indicators – klíčové ukazatele výkonnosti) skvělým pomocníkem, jak se jeho předávání daří.

Zdroj: Kofola.cz

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist