Nová reklama pro Hell Energy
15. březen 2024 České nápoje komentáře (0) 568 xZnámý producent energetických nápojů, společnost HELL Energy, rozjíždí novou reklamní kampaň, postavenou na charismatickém Michelu Morronem, modelovi, zpěvákovi a herci, který se mezinárodně proslavil rolí ve žhavé filmové sérii „365 dní". Ve spolupráci s Morronem přináší HELL Energy strhující podívanou, v níž vášeň známého herce souzní s hodnotami značky.
Klikatá cesta Michela Morroneho od jeho skromných začátků v severní Itálii až ke světové slávě je inspirativním příběhem, který se HELL Energy snaží předat lidem. Před svou průlomovou rolí sicilského mafiána ve známé filmové sérii „365 dní" se Morrone potýkal s osobními a finančními problémy. Navzdory těmto výzvám ho jeho neochvějné odhodlání hnalo kupředu, a nakonec upoutalo pozornost společnosti Netflix, která ho obsadila do hlavní role zmíněné filmové série. Kromě herectví se Morrone věnuje i hudbě, studiu a umění. Jeho spolupráce s renomovanými módními značkami, jako jsou GUESS a Dolce & Gabbana, odráží jeho mnohostrannou a magnetickou osobnost. Životní příběh Michela Morrona se vyznačuje dravostí, snahou jít vstříc novým výzvám a nezdolnou vytrvalostí. Právě tyto hodnoty jej spojují se společností HELL Energy, která se snaží inspirovat lidi na cestě za svými sny. Společnost stejné hodnoty přenáší také do svého dalšího letošního projektu, ambiciózního boxerského turnaje HELL Boxing Kings. Více informací o turnaji si můžete přečíst na oficiálních stránkách.
Morrone pronáší inspirující slova, která mají v divácích probudit jejich vnitřní sílu. „Ve hře můžete vyhrát nebo prohrát. Je ale důležité nikdy neponechat nic náhodě!“ Jeho slova napříč celým reklamním spotem odrážejí ducha značky HELL Energy. „Vždy si vybírejte kvalitu, vždy si vybírejte HELL.“
V průběhu roku 2024 budou v rámci spolupráce s Michelem Morronem uveřejněny i další reklamní klipy a exkluzivní příspěvky, které se objeví v desítkách zemí světa, včetně České republiky. Rozšířený reklamní spot bude k vidění pouze na sociálních sítích společnosti HELL Energy (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok). První spot byl již ovšem rovněž odvysílán i na televizních obrazovkách. Zajímavostí reklamního spotu je kromě exkluzivních kulis také hudba. Tu speciálně pro tento spot složil a nahrál sám Michele Morrone.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!