Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Produkty Costa Coffee uvádí na český trh Coca-Cola

26. říjen 2020  České nápoje   komentáře (0)  425 x

Prémiovou kávu Costa Coffee je nyní možné si vychutnat i v pohodlí a bezpečí domova. Společnost Coca-Cola uvádí produkty této oblíbené kavárenské značky do běžného prodeje na český a slovenský trh. V Česku jsou to zatím obchody Rohlík, Košík a Makro, na Slovensku Tesco, Kraj a Metro. Společnost plánuje dostupnost produktů dále rozšiřovat i do dalších prodejních řetězců na obou trzích a celé portfolio si zákazníci mohou zakoupit i ve všech Costa Coffee kavárnách. Česká a Slovenská republika patří do první vlny 15 zemí, kde jsou produkty Costa Coffee v retailu k dostání, z celkem 28 plánovaných zemí.

Produkty Costa Coffee uvádí na český trh Coca-ColaProdukty Costa Coffee uvádí na český trh Coca-Cola

Jednu z největších globálních akvizic v hodnotě 112 mld Kč dokončila společnost Coca-Cola v loňském roce. Po loňské lokální akvizici vody Natura se tak ujala další příležitosti rozšířit své portfolio o jednu z nejvíce rostoucích kategorií na světě a podělit se o pečlivě vybíranou a vyráběnou kávu i se svými zákazníky v Čechách a na Slovensku. „Zařazením značky Costa Coffee do nabídky dále rozšiřujeme skvělé nápojové portfolio skupiny Coca-Cola a naplňujeme tak i naši dlouhodobou strategii provázet zákazníky 24 hodin 7 dní v týdnu – od snídaně až po večerní relax,“ vysvětluje Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC pro ČR a SR, a dodává: „Chceme, aby byl prémiový kávový zážitek dostupný všem i v domácím prostředí, u ranního šálku nebo při práci z domova. Obzvláště v dnešní situaci je to velmi aktuální.“

Káva Costa Coffee je dnes už žijící legendou i synonymem dokonalé kvality, která teď už nebude jen výsadou zkušených Costa baristů. „Bratry Costovy to stálo 112 pokusů, než přivedli na svět jedinečnou recepturu Mocha Italia a dodnes jsou při výrobě dodržována stejně přísná pravidla a vysoké standardy, které splňuje pouze 5 % všech vypěstovaných kávových zrn. Na celou produkci navíc dohlíží kávový mistr GENNARO PELLICCIA, jehož jazyk je pojištěný na 10 milionů liber,“ říká Milan Baka, ředitel kávové divize Coca-Cola HBC pro ČR a SR.

O celosvětové oblíbenosti značky a rostoucí komunitě zákazníků, kteří se hrdě označují jako Costa Lovers, svědčí i fakt, že Costa Coffee od roku 2010 mnohokrát vyhrála titul Nejlepšího evropského kavárenského řetězce, v rámci prestižní soutěže European Coffee Awards pořádané agenturou Allegra Strategies.  Do ČR se značka dostala roku 2008, kdy byla otevřena první Costa Coffee kavárna v Praze. Tím se Česká republika zařadila mezi dalších 32 zemí světa, ve kterých je dnes celkem 3 820 kaváren, z toho 60 v Česku a na Slovensku (na Slovensku od roku 2019). „Češi milují kvalitní kávu a my jim ji vaříme už 12 let. Costa Coffee si nezakládá jen na kvalitě kávy, ale také na podpoře plantážníků, díky kterým se k nám dostávají ta nekvalitnější zrnka kávy na světě – 100 % z nich má certifikát Rainforest Alliance. Odpovědné podnikání je pro nás velmi důležité, proto i v našich kavárnách postupně omezujeme jednorázové plasty a úplně se jich zbavíme nejpozději do konce příštího roku. Snižujeme také spotřebu energií a plánujeme i novinky pro pohodlí našich zákazníků, jako je třeba bezkontaktní objednávání v mobilu nebo rozvoz kávy,“ doplňuje Aleš Fránek, ředitel sítě kaváren Costa Coffee v ČR a SR, kterou provozuje společnost Lagardère Travel Retail.

A právě komunitu milovníků kávy hodlá firma oslovit i prostřednictvím hravé komunikační kampaně, která vstup na trh doprovodí: „V dnešní zrychlené době se i sebejednodušší denní aktivity mohou pokazit, pokud člověk nezačne den šálkem kvalitní kávy. A o tom je i naše nová kampaň Lepší začít s Costou, pomocí které chceme rozšířit řady Costa Lovers v České republice i na Slovensku,“ vysvětlila Kateřina Krčová, Brand manažerka z The Coca-Cola Company ČR a SR.

Coca-Cola nyní nabízí trhu širokou škálu prémiových směsí kávy pro domácí použití. Aktuálně můžete zakoupit mletou kávu, zrnkovou kávu nebo kapsle kompatibilní s kávovary Nespresso. Tyto kávy je možné zakoupit ve čtyřech variantách:

  • Mocha Italia Signature Blend Medium (vyvážená směs kávy Arabica a Robusta s jemnou ořechovou chutí)
  • Mocha Signature Blend Dark (intenzivní, tmavě pražená silná káva s výrazným karamelovým aroma)
  • Bright Blend (lehčí, pražená ze 100 % zrn Arabica se sladší chutí čokolády, citronové kůry a karamelu)
  • Colombian Single Origin (exotická, pražená z jednodruhových zrn z Kolumbijských údolí se silným karamelovým nádechem, dostupná exkluzivně ve formě kapslí kompatibilních s kávovary Nespresso).

Všechna kávová zrna jsou pomalu pražená, čímž udrží větší množství přírodních olejů, a tím získají výraznější lahodnou chuť. V roce 2021 se můžete těšit i na kapsle kompatibilní s kávovary Dolce Gusto či na Ready-to-drink nápoje v plechovkách s nízkým obsahem cukru.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist