Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Starbucks v roce 2020

22. leden 2021  České nápoje   komentáře (0)  739 x

Pandemie koronaviru nám všem obrátila život vzhůru nohama. Pro kavárny Starbucks – stejně jako pro všechny ostatní restaurační a kavárenská zařízení - znamenal loňský rok tvrdou zkoušku, ale i možnost posunout se dál.

Starbucks v roce 2020Starbucks v roce 2020

V březnu loňského roku byly naše kavárny ze dne na den uzavřeny. Odstartoval tak rok plný střídavých omezení a souběžně s nimi hledání nových cest a postupů, které by nám pomohly zajistit zákazníkům jak milovanou kávu, tak pocit bezpečí.

„Rok 2020 se zapíše do dějin Starbucks jako jeden z nejnáročnějších,” přiznává Lukáš Porazil, regionální ředitel Starbucks pro Česko a Slovensko. „Krize nám však zároveň umožnila rychlý rozvoj v oblastech, které prozatím ležely stranou zájmu. Troufám si říct, že jsme se dokázali plně přizpůsobit turbulentním událostem a do nového roku vstupujeme silnější než kdy dřív. Už se nemůžeme dočkat, až v našich kavárnách opět přivítáme zákazníky.”

Celkové zhodnocení uplynulého roku je navzdory situaci pro společnost Starbucks veskrze pozitivní – plné úspěchů jak na poli každodenního fungování, tak na poli dlouhodobé strategie péče o zákazníky i životní prostředí.

Naučili jsme se reagovat rychle a pružně
Vzhledem k neustále se měnícím vládním nařízením jsme se museli znovu a znovu přizpůsobovat novým podmínkám. Abychom zajistili všem našim Partnerům i zákazníkům absolutní bezpečí, zásobili jsme kavárny navigačními materiály, bezkontaktními dezinfekčními stanicemi a hygienickými rukavicemi pro obsluhující personál. Samozřejmostí se stala pravidelná dezinfekce veškerých prostor kavárny. Jistě i díky těmto opatřením si k nám zákazníci pravidelně nacházeli cestu i v dobách nejrůznějších omezení.

Rozvoz se stal novým standardem
Kávové zážitky jsme svým zákazníkům zajišťovali i v časech úplného lockdownu.
Velkou část naší nabídky si mohli objednat a nechat dovézt rozvážkovou službou až do svých domovů či kanceláří. Postupně se nám podařilo pokrýt většinu velkých měst, v nichž došlo k uzavření kaváren Starbucks. Společnost Dámejídlo je aktuálně k dispozici zákazníkům v Praze, Brně, Hradci Králové, Pardubicích, Ostravě, Liberci, Mladé Boleslavi, Kladně a Karlových Varech, v Praze a Brně mohou využít také služeb společnosti Wolt.

Přibyly nové kavárny
V krátkém mezičase, kdy se protiepidemická opatření uvolnila, jsme dokázali otevřít dvě nové kavárny a překročit magické číslo 50 poboček. Padesátá kavárna byla otevřena v obchodním centru Galerie Harfa na Praze 9, padesátá první pak dokonce ve zcela novém regionu – Karlových Varech. Karlovy Vary se po Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Znojmě, Olomouci, Kladně, Pardubicích, Liberci, Teplicích a Mladé Boleslavi staly již dvanáctým městem městem v zemi, kde je možné navštívit kavárnu Starbucks.

Udělali jsme významný krok směrem k ochraně planety
Omezování odpadu je pro Starbucks jedním z hlavních témat společenské odpovědnosti. Jsme tudíž hrdí na to, že jsme v loňském roce mohli přestat nabítet plastová brčka a nahradili je papírovou alternativou. Nová papírová brčka jsou rovněž plně recyklovatelná, pokud však z recyklačního procesu vypadnou, v krátkém čase se rozloží. Nepředstavují tedy ekologické riziko ani z hlediska hromaděné odpadu, ani z hlediska vzniku mikroplastů, nebezpečných pro podmořský život.

U vybraných studených nápojů jsme představili také nová víčka, s nimiž potřeba brček zanikne docela. Přechod k papírovým brčkům a novým víčkům ve světovém měřítku ročně ušetří více než miliardu plastových brček. Kromě omezení množství odpadu jsou inovativní víčka bez brček navržena tak, aby ještě zdůraznila chuť nápoje a umožnila milovníkům kávy vychutnat si celou šíři vjemů v každém doušku.

Pomáhali jsme těm, kteří pomáhají
V dobách nouzového stavu jsme mysleli na komunitu a lidi, jejichž život byl pandemií zasažen nejvíce. Společnost Starbucks se zapojila do projektu Srdce pro IZS, který si klade za cíl usnadnit život zdravotníkům, policistům, hasičům a dalším profesím, bez nichž bychom si v době krize těžko poradili. TakeAway okénka kaváren Starbucks byla označena samolepkou se srdcem, která znamenala, že si všichni členové IZS mohou přijít pro kávu zdarma.

Ve spolupráci s ostatními značkami skupiny AmRest jsme dále organizovali bezplatné stravovací zásilky do nemocničních zařízení a testovacích center. Všichni naši Partneři z uzavřených kaváren měli možnost účastnit se dobrovolnických aktivit. V rámci akce jsme rozdalíi více jak 4.000 nápojů a 87 Kg zrnkové kávy.

Parking Pickup jako reakce na přání zákazníků
V polovině listopadu jsme se rozhodli reagovat na stále častější požadavek týkající se možnosti vyzvednutí předem zadané objednávky. Nová služba Parking Pickup odstartovala v pražském Homeparku Zličín a hned si našla řadu příznivců. Objednávku uděláte přes mobilní aplikaci, ihned ji zaplatíte online a za chvíli si na určeném místě vyzvednete svou kávu, aniž byste museli vystoupit z auta. Žádné čekání ve frontě, žádné zdržování s placením, žádné nadbytečné sociální kontakty. Aktuálně byla také spuštěna pobočka Brno Campus.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist