Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Coca-Cola podporuje restaurace

17. srpen 2020  České nápoje   komentáře (0)  905 x

Společnost Coca-Cola se rozhodla svými produkty podpořit hotely, kavárny a restaurace při obnovování jejich podnikatelských aktivit v časech pandemie Covid-19. Segment HORECA, který tvoří 40 procent obratu nápojového výrobce, patří k vůbec nejcitelněji zasaženým podnikatelským oborům.

Coca-Cola podporuje restauraceCoca-Cola podporuje restaurace

„Poslední měsíce byly těžké pro lidi i pro podnikání. Zatímco jsme jako Coca-Cola byli schopni udržet provoz, včetně opatření k zajištění bezpečnosti zaměstnanců, je zřejmé, že někteří z našich klíčových zákazníků nebyli v tak šťastném postavení. Proto chceme pomoci našim maloobchodním partnerům, kteří znovu otevřeli po vynucené pauze, a to zejména hotelům, kavárnám a restauracím,“ vysvětluje generální ředitelka společnosti The Coca-Cola Company Česko a Slovensko Natalia Stroe.

Během karantény v březnu a dubnu bylo uzavřeno 62 % provozoven v oboru HORECA a prakticky všechny hotely, kavárny a restaurace. Legislativní opatření způsobilo celému segmentu propad příjmů v České republice o 21 miliard korun, tedy meziročně o tři čtvrtiny. Dnes je sice 94 procent podniků opět v provozu, ale restauratéři v průměru dosahují jen polovičního obratu a stále se potýkají s nejistotou i nedostatkem zahraničních turistů. Také proto spustila Coca-Cola kampaň Open Like Never Before/Otevřeno jako nikdy dřív, která vyzývá zákazníky, že ačkoli už vše nebude jako předtím, mohou svojí návštěvou pomoci restauratérům a pokusit se učinit svět skromnějším i lepším.

Společnost během prvního týdne v srpnu přišla s akční nabídkou „Tato Coca-Cola je na nás“, kdy zákazníci ve vybraných restauracích mohli získat nápoj Coca-Cola zdarma. Bezplatně dodala nápoje do 5 000 provozoven, a sety nábytku do 1 200 barů i restaurací (ČR 800 a SR 400) a vybavila podniky téměř 2 000 sadami dalších doplňků. Přitom se mimo jiné spojila s brněnskými architekty z projektu Gastro žije! a vybrané restaurace (v Praze restauraci Parčík na Proseku, v Bratislavě restauraci Dunajský pivovar) dovybavila designovým originálním Stoolky nábytkem, který byl navržen z ekologických materiálů právě v době pandemie.

„Potěšilo nás, že si Coca-Cola všimla naší iniciativy Gastro žije!, jejímž cílem bylo co nejrychlejší otevření gastro provozů a zmírnění dopadu koronakrize na jejich provozovatele. Realizace společného projektu a vybavení několika restaurací funkčním nábytkem Stoolky v rámci kampaně Open Like Never Before je pro nás velkou ctí a jsme rádi, že jsme mohli alespoň takto přispět k oživení HORECA segmentu," komentuje Petr Kadlec, spoluautor konceptů Gastro žije! a Stoolky.

Důležitou součástí pomoci jsou také investice do on-line i off-line reklamy pro jednotlivé provozovny gratis a na míru pomocí aplikace Ad Generator, plakátů a billboardů. „Vybavení pomůže barům a restauracím v momentě, kdy dané provozovny na to samy nemají dostatek prostředků, a přichází v čase, kdy zákazníci dbají na svou zdravotní bezpečnost a upřednostňují posezení venku. Investice do reklamy přinesou zviditelnění restauračních zařízení v jejich místě působení směrem k zákazníkům,“ dodává Radim Panák, obchodní ředitel HORECA segmentu Coca-Cola HBC ČR.

V rámci iniciativy Open Like Never Before/Otevřeno jako nikdy dřív investovala Coca-Cola celkem 60 milionů korun v Česku a na Slovensku. Dalších 13 milionů zamířilo do podpory reklamy v kinech a televizi. Sama společnost však také čelila několika problémům a výzvám. Z důvodu pandemie musela být v dubnu dočasně pozastavena veškerá plánovaná marketingová činnost a zdroje byly přesměrovány těm nejpotřebnějším v první linii, včetně Českého a Slovenského červeného kříže. V současné době již Coca-Cola podporuje své nejvíce postižené maloobchodní partnery.

Coca-Cola jako největší nápojová společnost nabízí v Česku a na Slovensku kompletní portfolio nealkoholických nápojů. V loňském úspěšném roce realizovala zisk 366 milionů korun. Zároveň uskutečnila ambiciózní akvizice závodu Natura v Teplicích nad Metují na místní úrovni a řetězce Costa Coffee na globální úrovni.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist