Ovocná svačinka Jupík Ovokous
28. květen 2025 České nápoje komentáře (0) 112 xZnačka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.
Společnost Kofola ČeskoSlovensko přinese na český a slovenský trh další novinku pod hlavičkou své značky Jupík, která rozšiřuje své portfolio o kategorii zdravých dětských svačinek. Nový produkt s názvem Jupík Ovokous navazuje na dlouhodobou strategii značky, která staví na ovocnosti, kvalitním složení a hravé komunikaci.
„Naší ambicí je, aby děti trávily čas s Jupíkem nejen v kontextu pitného režimu, ale i během svačin. Produktem Ovokous vstupujeme do nového segmentu a přinášíme rodičům i dětem praktické, zdravé a chutné řešení na cesty, do školy nebo jen tak pro radost,“ říká marketingová manažerka značky Jupík Lenka Tenglerová.
Ovokous je výsledkem spolupráce nápojářské Kofoly a krnovské společnosti DMHERMES, která vyrábí ovocné a proteinové tyčinky Bombus. Skládá se z ovoce a ovocných šťáv a na trh přichází ve dvou příchutích – jahoda a mango. Pro děti je ideální jako rychlá a chutná svačinka.
Není to poprvé, co se Kofola se svým Jupíkem spojuje s dalšími partnery. „Před dvěma lety jsme uvedli na trh ve spolupráci s opavskou společností Prima zmrzlina nanuky s 20% obsahem ovocné složky, a to ve třech příchutích – Pomeranč, Jahoda a Cherry Cola. Vzhledem k tomu, jaký úspěch u dětí zmrzliny zaznamenaly, uvádíme nově na trh i multipack zmrzlin pro celou rodinu,” doplňuje Lenka Tenglerová.
Značka Jupík letos prošla i vizuálním rebrandingem. Jeho základ tvoří nové postavičky z ovoce a různých tvarů, které rozvíjejí dětskou fantazii a kreativitu. S jejich podobou se lidé setkají nejen na obalu, ale například i na dětských hřištích nebo v herničkách.
Zdroj: Tisková zpráva Kofoly
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!