Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Šaratica má novou lahev i etiketu

21. červenec 2022  České nápoje   komentáře (0)  486 x

Nové logo, tvar a barva lahví, i komunikace k novým cílovým skupinám. S tím přichází na začátku léta tradiční mineralizovaná voda Šaratica. V obchodech ji zákazníci nyní najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Tým Šaratice doprovází rebranding komunikační kampaní o cestovatelské zácpě, která během dovolené trápí řadu turistů, především však ženy v mladém nebo středním věku. Posouvá tak cílovou skupinu směrem k mladším ročníkům. Nový impulz značka dostala pod křídly společnosti Kofola ČeskoSlovensko, která ji před dvěma roky koupila.

Šaratica se zařadila mezi značky společnosti Kofola v roce 2020. Tento krok byl začátkem změn. „Díky našemu přístupu a zkušenostem s novými značkami v našem portfoliu jsme dostali prostor na celkový redesign,“ zmiňuje brand manažerka značky Kateřina Ceralová.  Nový design vznikl ve spolupráci se slovenským grafickým studiem Pergamen. „Změnili jsme nejen lahev, ale i logo. Vracíme se k tradici. Zdůrazňujeme historii značky, která má jednu z nejstarších ochranných známek v Evropě z roku 1884,” vysvětluje Kateřina Ceralová.

Komunikační kampaň - cestovatelská zácpa jako častý problém Čechů na dovolených

Změnu designu Šaratica doprovází letní komunikační kampaní. Zaměřuje se na aktuální téma – problémy se zácpou během cestování, které dokáží znepříjemnit i tu nejhezčí dovolenou. Podle dat, která z výzkumu agentury IPSOS Šaratica získala, každé šesté ženě zácpa někdy zkazila celou dovolenou. Zácpa jako taková opakovaně trápí zhruba 50 % žen, a to i zástupkyně mladé generace.

Kampaní proto Šaratica míří na novou cílovou skupinu mladších lidí a hlavně žen. „Chceme jim připomenout, že Šaraticu lze jako silně mineralizovanou vodu používat při zažívacích problémech. Chtěli bychom také postupně měnit vnímání zažitého vtipu, že „Šaratica zrychlí váš krok“. Naše minerální voda není jen přírodním laxativem, ale především minerálka, která dokáže dlouhodobě podporovat správné fungování organismu,“ dodává Kateřina Ceralová.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

2.5 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist