Absolutním vítězem marketingových cen Grand Prix se stal Plzeňský Prazdroj
13. září 2017 České nápoje komentáře (0) 1230 xPlzeňský Prazdroj se stal absolutním vítězem letoního ročníku cen Grand Prix, které společně vyhlaují Marketingový institut a Institut interní komunikace. Vítězství mu zajistil výrazný obchodní úspěch nealkoholického piva Birell, které je jednoznačným lídrem českého trhu a dlouhodobě nejoblíbenějím nápojem ve své kategorii. Cenu pro absolutního vítěze 7. ročníku Grand Prix i ocenění za nejlepí marketingový projekt při včerejím slavnostním vyhláení převzal Grant McKenzie, ředitel pro marketing a strategii Plzeňského Prazdroje.
Cenu Grand Prix uděluje odborná porota sloená z předních tuzemských manaerů významných firem i osobností z akademické sféry za nejlepí počiny v oblasti obchodu, marketingu a komunikace. Grant McKenzie je pod úspěným taením Birellu spolu s dalími kolegy výrazně podepsán. Porota zejména ocenila, jak se mu podařilo prosadit Birell jako nápoj oblíbený u irokých skupin zákazníků. Nealkoholické pivo bylo původně vnímáno pouze jako kategorie určená milovníkům piva pro příleitosti, kdy nemohou pít alkohol. Plzeňský Prazdroj ale cílovou skupinu výrazně rozířil na celou dospělou populaci, a to včetně en. Birell se také stal oblíbenou volbou pro lidi, kteří se zajímají o aktivní ivotní styl, a to díky podpoře akcí, jako je například Birell Run.
Grant McKenzie byl od počátku přesvědčen o velkém potenciálu Birellu a zasadil se o investice do jeho výrazného rozvoje, inovací i markentingové podpory. To ve pod heslem: Ne vichni pijí pivo, ale téměř vichni konzumují nealkoholické nápoje.
Na trh tak Plzeňský Prazdroj postupně přinesl zcela nové varianty nápojů s ovocnými příchutěmi (Pomelo&grep, Polotmavý citron, Zázvor, Limetka&malina), zákazníci si mohou koupit rovně Birell polotmavý nebo Birell Zelený ječmen. Novinkou od září je pak řada Birell Botanicals. Ta přináí kombinaci mírně nasládlé, lehké chuti s jemnou hořkostí nealkoholického piva a osobitým aromatem pečlivě vybraných bylin.
Strategickou vizi poskytnout dospělým spotřebitelům přitalivou prémiovou volbu pro nealkoholické nápoje, se podařilo Plzeňskému Prazdroji s jeho produktem z ryze přírodních surovin beze zbytku naplnit. Birell nastartoval úspěné taení nealkoholických piv a je benchmarkem ve své kategorii. Jasně to dokládají čísla: Spotřeba nealkoholického piva se v České republice a na Slovensku za posledních 15 let zvýila téměř pětinásobně. Podíl Birellu na českém trhu v kategorii nealkoholických piv je přitom téměř tříčtvrtinový (74,2 procenta), na Slovensku je to pak 40,4 procenta.
Kromě absolutního vítězství se Plzeňský Prazdroj stal na letoní Grand Prix i vítězem odborné kategorie Marketingový projekt.
Zdroj: Tisková zpráva
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!