Březňák podpoří hokej, spojí své jméno s HC Slovan
3. září 2016 České nápoje komentáře (0) 1424 xHC Slovan Ústí nad Labem stojí před velkou výzvou. U v loňské sezóně 2015/2016 dokázal, e umí hrát divácky atraktivní hokej a poráet silnějí soupeře. O co nejlepí umístění se chce proto v play-off poprat i nyní! A nae značka Březňák bude u toho, protoe s klubem domluvila spolupráci na dvou zajímavých projektech.
Spojení značky Březňák a HC Slovan Ústí nad Labem je velmi prosté i logické. Čas mnohokrát prověřil, e jde v severočeském regionu o pojmy, na které jsou (nejen) místní občané po generace právem hrdí, konstatovala obchodní ředitelka klubu Radka Bimová.
Co se týče dlouhodobějí spolupráce, tak se oba subjekty domluvily na dvou projektech. V prvním případě jde o exkluzivní bonusový program pro dritele permanentních vstupenek HC Slovan, a to typů Extra i Klasik. Po celou hokejovou sezónu se kadý fanouek v den zápasu můe těit na odměnu v podobě jednoho půllitru Březňáku zdarma. Nezáleí přitom na tom, zda Slovan hraje venku nebo doma. Své pivo si můe vychutnat v deseti ústeckých fanpubech, které se tímto způsobem také hlásí k podpoře ústeckého hokeje. Funpuby budou zvenčí označené samolepkou, na podporu hokeje budou uvnitř fanouky upozorňovat podtácky i plakáty. První pivo zdarma kadý host dostane na základě pivenky, které na celou sezónu získá při koupi permanentky (celkem 52 kusů na kadý zápas).
Kromě piva na vechny majitele hokejových permanentek v samotných fanpubech čeká jetě soutění karta, díky které se mohou zapojit do soutěe o skvělé ceny. Tou hlavní je záitkový den/VIP exkurze pro výherce a deset jeho přátel s hráči A-týmu HC Slovan Ústí nad Labem, který společně stráví v pivovaru ve Velkém Březně. Dalí cenou je večeře pro dvě osoby s třemi hráči klubu. Mezi výhry patří i pivo Březňák v hodnotě 3 000 a 2 000 korun, permanentní vstupenky na hokejovou sezónu 2017/2018 a mnoho dalích cen. Hokej je oblíbeným celonárodním sportem a pivo zase národním nápojem. Jsem rád, e budeme s Březňákem u toho a můeme fanoukům nabídnout i něco navíc, uvedl Petr Syřitě, marketingový manaer značky Březňák.
Hokej má v Ústí nad Labem dlouholetou tradici letos stojí na prahu své 70. sezóny. Příznivci očekávají, e opět bude bojovat v play-off o co nejlepí umístění. Klub proto slovy Radky Bimové vítá, e se mu daří získávat dalí partnery, k nim letos přibyla i značka Březňák.
Zdroj: Tisková zpráva
[Nahoru ↑]
Hodnocení
5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!