Březňák podpoří hokej, spojí své jméno s HC Slovan
3. září 2016 České nápoje komentáře (0) 2157 xHC Slovan Ústí nad Labem stojí před velkou výzvou. Už v loňské sezóně 2015/2016 dokázal, že umí hrát divácky atraktivní hokej a porážet silnější soupeře. O co nejlepší umístění se chce proto v play-off poprat i nyní! A naše značka Březňák bude u toho, protože s klubem domluvila spolupráci na dvou zajímavých projektech.
„Spojení značky Březňák a HC Slovan Ústí nad Labem je velmi prosté i logické. Čas mnohokrát prověřil, že jde v severočeském regionu o pojmy, na které jsou (nejen) místní občané po generace právem hrdí,“ konstatovala obchodní ředitelka klubu Radka Bimová.
Co se týče dlouhodobější spolupráce, tak se oba subjekty domluvily na dvou projektech. V prvním případě jde o exkluzivní bonusový program pro držitele permanentních vstupenek HC Slovan, a to typů Extra i Klasik. Po celou hokejovou sezónu se každý fanoušek v den zápasu může těšit na odměnu v podobě jednoho půllitru Březňáku zdarma. Nezáleží přitom na tom, zda Slovan hraje venku nebo doma. Své pivo si může vychutnat v deseti ústeckých fanpubech, které se tímto způsobem také hlásí k podpoře ústeckého hokeje. Funpuby budou zvenčí označené samolepkou, na podporu hokeje budou uvnitř fanoušky upozorňovat podtácky i plakáty. První pivo zdarma každý host dostane na základě pivenky, které na celou sezónu získá při koupi permanentky (celkem 52 kusů – na každý zápas).
Kromě piva na všechny majitele hokejových permanentek v samotných fanpubech čeká ještě soutěžní karta, díky které se mohou zapojit do soutěže o skvělé ceny. Tou hlavní je zážitkový den/VIP exkurze pro výherce a deset jeho přátel s hráči A-týmu HC Slovan Ústí nad Labem, který společně stráví v pivovaru ve Velkém Březně. Další cenou je večeře pro dvě osoby s třemi hráči klubu. Mezi výhry patří i pivo Březňák v hodnotě 3 000 a 2 000 korun, permanentní vstupenky na hokejovou sezónu 2017/2018 a mnoho dalších cen. „Hokej je oblíbeným celonárodním sportem a pivo zase národním nápojem. Jsem rád, že budeme s Březňákem u toho a můžeme fanouškům nabídnout i něco navíc,“ uvedl Petr Syřiště, marketingový manažer značky Březňák.
Hokej má v Ústí nad Labem dlouholetou tradici – letos stojí na prahu své 70. sezóny. Příznivci očekávají, že opět bude bojovat v play-off o co nejlepší umístění. Klub proto slovy Radky Bimové vítá, že se mu daří získávat další partnery, k nimž letos přibyla i značka Březňák.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!