Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Češi se vrátili na pivo do hospod, říká Prazdroj

9. červenec 2021  České nápoje   komentáře (0)  527 x

Češi na čepované pivo v dlouhé koronakrizi nezanevřeli, ba právě naopak. Plzeňský Prazdroj hlásí za červen výrazný růst prodejů sudového a tankového piva oproti loňsku, a to i přesto, že letos zatím panovalo celkově horší počasí než loni.

Češi se vrátili na pivo do hospod, říká PrazdrojČeši se vrátili na pivo do hospod, říká Prazdroj

Prodeje čepovaných piv z produkce Plzeňského Prazdroje v měsíci červnu v meziročním srovnání narostly o 18 procent. Podmínky přitom byly v meziročním srovnání stejné – jak v červnu 2020, tak i červnu 2021 už byly po celý měsíc otevřené zahrádky i vnitřní prostory restaurací. „A jsme dokonce o čtyři procenta nad prodeji v dosud rekordním roce 2019, kdy bylo celý červen krásné letní počasí,“ komentuje povzbudivá čísla obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz. V Prazdroji předpokládají, že během letních měsíců návštěvnost hospod a restaurací ještě vzroste, a to zvláště v oblíbených výletních destinacích. Jednak tomu napomohou dovolené, které budou letos Češi nejspíše podobně jako loni trávit v tuzemsku častěji než v předcovidových letech, a pak také touha lidí se po několika měsíčním lockdownu opět setkávat.

Podle Tomáše Mráze se jasně ukazuje, jak moc se lidé po dlouhých měsících na popovídání s přáteli u čepovaného piva těšili a neodrazuje je ani střídání počasí. „Jako první se do hospod – podobně jako loni – vrátili štamgasti. K nim se velmi rychle přidali i ti, kteří nejsou pravidelnými návštěvníky konkrétních provozoven. A letos navíc silně roste ještě jedna kategorie hostů – lidé, kteří si oblíbili čepované pivo bez alkoholu,“ říká obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz. Týká se to zejména stále oblíbenějšího ochuceného čepovaného Birellu, jehož červnové prodeje v meziročním srovnání vzrostly o více než 50 %.

Největší zájem je podle Tomáše Mráze o posezení na venkovních zahrádkách. A proto právě do nich směřuje velká část letošních investic Prazdroje na podporu hospod a restaurací. Jen letos na jejich vybavení pivovar vyčlenil dalších 100 milionů korun. Prazdroj tak pokračuje v pomoci hospodám během koronavirové krize, celkově je ve všech covidových vlnách podpořil částkou přes 600 milionů korun.

O tom, že je podpora účinná, svědčí i fakt, že, nyní Prazdroj zaváží pivo do většího počtu podniků než loni. A to i přesto, že malá část provozů ukončila v souvislosti s již déle než rok trvající krizí a omezením v gastru svou činnost.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist