Effie 2016 v kategorii nápojů získala značka Březňák
11. listopad 2016 České nápoje komentáře (0) 1836 xZlaté ocenění v soutěi efektivní reklamy Effie 2016 v kategorii nápoje získala značka Březňák s kampaní Na táty hrdiny. Kreativní koncept nejúspěnějí reklamy letoního roku ztvárnila agentura VCCP. Podstatou kampaně je zamylení nad vztahy otců a synů, mezigenerační úctou a tradičními hodnotami. Vychází z poznání, e kvůli zrychlenému světu a způsobu komunikace přestávají mít mladí lidé na své rodiče čas.
Generace naich otců vyznávající hodnoty staré koly zkuenost, poctivost, tradici či vztah k domovu současný svět nemusí chápat a rozumět mu a můe se v něm cítit ztracená a opomíjená. Značka Březňák se k léty prověřeným hodnotám hrdě hlásí a nebojí se o nich mluvit nahlas. Pivo z malebného pivovaru ve Velkém Březně je jako ze staré koly, poctivé, kvalitní a vařené s láskou k poctivému řemeslu, řekl manaer značky Březňák Petr Syřitě a dodává: Reklamou chceme mladým vzkázat, e i kdy vidí svoje táty jako hrdiny, neznamená to, e oni se tak cítí.
Dejan tajnberger, kreativní ředitel agentury VCCP, povauje práci na Březňáku jako jednu z nejpovedenějích tohoto roku, co ocenila i po kreativní stránce zlatem ADC CZ. Dejan je hrdý jak na svůj tým, tak i na skvělou partnerskou spolupráci se společností HEINEKEN, nebojí se vznést otázky, které dnení společnost sice vnímá, ale vědomě je neřeí.
Zdroj: Tiskové sdělení
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!