Heineken v ČR podniká udržitelně
2. srpen 2016 České nápoje komentáře (0) 2543 xHEINEKEN Česká republika předkládá dosažené výsledky v oblasti společensky odpovědného a trvale udržitelného způsobu výroby piva za rok 2015. Kromě kontinuálního snižování dopadu na životní prostředí především v oblastech spotřeby vody, pokračuje úspěšně i na poli osvěty zodpovědného přístupu ke konzumaci piva.
Dlouhodobou strategií HEINEKENu je program Brewing a Better World (dále jen BBW), který ukazuje, že udržitelnost musí jít ruku v ruce s reálným byznysem a musí se navzájem podporovat. Rok 2015 představuje pro společnost důležitý milník. Uplynulo totiž 5 let od definice a spuštění programu BBW. Cíle, které v roce 2010 HEINEKEN předesílal, splnil HEINEKEN ČR nad rámec.
„Naším cílem je stát se nejodpovědnější pivovarskou skupinou, a proto je trvale udržitelný rozvoj a odpovědné podnikání jednoznačně nedílnou součástí naší DNA,“ komentuje Jiří Hauptmann, ředitel korporátních vztahů, koordinátor udržitelného rozvoje HEINEKEN Česká republika. Program udržitelnosti HEINEKEN v České republice je komplexní, zaměřený nejen na vlastní výrobu, ale na celý hodnotový řetězec od zemědělství až po koncového zákazníka. Ve sledovaném období se HEINEKENu v ČR podařilo vyniknout především v prioritních oblastech:
Udržitelnost vody
HEINEKEN opět snížil spotřebu vody na hektolitr vyrobeného piva na 3,3 hl/hl. Díky praktickým zkušenostem se zapojuje do diskusí se státními institucemi, například s Ministerstvem životního prostředí. HEINEKEN ČR vede expertní skupinu v rámci platformy Byznys pro společnost, kde se vodou zabývá z pohledu odpovědných firem. Svým zaměstnancům pravidelně umožňuje zapojit se do dobrovolnických aktivit v rámci tzv. Engage Days. Jedná se o vždy o projekty podporující vodu v regionech, ve kterých má HEINEKEN ČR své pivovary. V roce 2015 se do akcí zapojilo 14 % zaměstnanců, pomáhalo se v okolí Krušovic, Velkého Března a pivovaru Starobrno.
Zodpovědná konzumace piva
V oblasti zodpovědné konzumace alkoholu funguje osvětová kampaň Pijte s mírou a projekty
Na zdraví? a Do dna? s Centrem Prevence v Brně, Společností Podané ruce. V obou případech se jedná o edukativní program prevence pití alkoholu mladistvými. HEINEKEN jako aktivní člen Českého svazu pivovarů a sladoven také podporuje aktivy Svazu: Řídím, piju nealko pivo a Člověče, nezlob se, které se zaměřují na prevenci alkoholu za volantem a osvětu v off-tradových řetězcích.
„Naše dlouhodobé úsilí bylo v roce 2015 ověnčeno několika oceněními, z nichž nejcennější pro nás byla cena Environmentální projekt roku za kampaň Naše mokřady a první cena v kategorii Odpovědný reporting CSR aktivit. Je to pro nás důležitá zpětná vazba a velká motivace do budoucna,“ uzavírá Hauptmann.
Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!