Heineken vydává u příležitosti fotbalového svátku limitovanou edici UEFA
25. duben 2017 České nápoje komentáře (0) 2075 xOslavte fotbalovou sezonu! To je hlavní motivace prémiové značky Heineken, která u příležitosti fotbalového svátku, Ligy mistrů UEFA, posílá do světa svou limitovanou edici. Určena je pro fanoušky ve zhruba třech desítkách zemí.
Limitovaná edice UEFA se v těchto dnech postupně zavádí do obchodů. Celkem je k dispozici přibližně 800 000 lahví s originální etiketou UEFA a vyobrazením poháru pro vítěze. Jde o klasickou skleněnou láhev o objemu 0,4 litru, která se prodává v supermarketech a hypermarketech.
Letošní celosvětový ročník prestižní fotbalové soutěže se také nesl ve znamení televizní reklamy Prep Talk, kterou značka Heineken představila na začátku sezony v září 2016 v Amsterdamu. Je dílem režiséra Guye Ritchieho a hlavní role v ní patří Josemu Mourinhovi, jenž ve funkci trenéra Ligu mistrů dvakrát vyhrál. Mourinho fotbalové fanoušky z celého světa přesvědčivě motivuje k tomu, aby se na fotbalový večer připravili bez ohledu na to, v které části planety žijí. Kampaň provázející celou sezonu byla spuštěna v 90 zemích a běžela po celou sezonu Ligy mistrů UEFA 2016/17.
Partnerství značky Heineken s Ligou mistrů UEFA trvá jedenáct let.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!