Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Hurbanovská IPA

9. květen 2022  České nápoje   komentáře (0)  926 x

Slovenská pivná značka Zlatý Bažant spustila novú kampaň „Tradície sú na to, aby sa vylepšovali“. V spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK tak predstavuje jarnú novinku, Zlatý Bažant Špeciál Hurbanovská IPA.

Hurbanovská IPAHurbanovská IPA

Značka Zlatý Bažant priniesla na trh v úvode jari novinku – nefiltrovaný, vrchne kvasený špeciál Zlatý Bažant Hurbanovská IPA. V súvislosti s uvedením tejto novinky teraz spoločne s agentúrou MADE BY VACULIK pripravila najnovšiu kampaň „Tradície sú na to, aby sa vylepšovali“.

Najnovší TV spot hovorí o pivných tradíciách, ktoré sú zobrazené cez ľúbostný príbeh dvoch hlavných hrdinov. V centre pozornosti je však Hurbanovská IPA, novinka z portfólia Zlatý Bažant, ktorá vyniká výnimočnou chuťou, arómou a zároveň zdôrazňuje, že je to pivo vhodné skutočne pre každého milovníka či milovníčku piva. Vďaka tomu, že ide o pivo typu IPA session, a teda má ľahké telo a nižší obsah alkoholu, je možné si túto novinku vychutnať aj opakovane počas jedného posedenia.

Inovácie v oblasti výroby a chuti piva sú súčasťou DNA značky Zlatý Bažant. Zlatý Bažant Špeciál Hurbanovská IPA nadväzuje na našu dlhoročnú tradíciu výroby pivných špeciálov. Slovenským spotrebiteľom ich prinášame už 15 rokov. Od roku 2007 sme priniesli široké portfólio rôznych typov pivných špeciálov – pšeničné, porter, tmavý bock, tmavé kvasinkové, medový porter, svetlý bock alebo spomínaná IPA. Motív tradícií sa stal aj ústrednou ideou najnovšieho spotu, v ktorom sme sa pozreli na doterajší – tradičný postoj k pivu, no zároveň povzbudzujeme našich spotrebiteľov, aby sa nebáli objavovať. Pretože tradície sú naozaj na to, aby sme ich udržiavali, ale aj posúvali a vylepšovali do čo najlepšej podoby,“ vysvetľuje Senior brand manažérka značky Radoslava Stratená.

Výrobu TV spotu produkčne zastrešila pražská produkcia Boogie Films a réžie sa zhostil český filmový režisér Karel Janák. Kampaň bude prebiehať v mesiacoch apríl až máj 2022 v TV, OOH, na online a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane

  • Klient: Zlatý Bažant – Radoslava Stratená, Peter Tureček, Adam Košinár
  • Agentúra: MADE BY VACULIK
  • Creative director: Peter Ižo
  • Art director: Richard Lang
  • Copywriter: Marek Konečný
  • Digital: Alexandra Remo, Veronika Bohušová, Silvia Turcerová
  • Account manager: Romana Otočková
  • Strategy: Lenka Dzurendová
  • Produkcia: Boogie Films
  • Réžia: Karel Janák
  • Kamera: Jan Šťastný

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist