Ostravar letos uvaří nejvíce druhů piv ve své historii
26. duben 2017 České nápoje komentáře (0) 2385 xV roce 2017 zahajuje Ostravar novou éru v historii pivovaru. Poklidné a rozvážné tempo v zavádění nových značek, střídá významné zrychlení. V reakci na zájem spotřebitelů o nová piva letos ostravský pivovar chystá během šesti měsíců rozšířit svou nabídku piv na dvojnásobek. Ve 120ti leté historii Ostravar poprvé během jednoho roku uvaří 8 druhů piv.
Pivovar Ostravar byl založen již v roce 1897. Kmenové portfólio Ostravaru sestávalo po léta ze dvou základních značek (světlé výčepní pivo plus ležák) doplněných zpravidla o jedno či dvě sezónní piva popřípadě speciál. V letošním roce Ostravar hodlá výrazně navýšit počet nabízených piv a poprvé se je chystá nabídnout také ve zbytku republiky.
“V uplynulých 3 letech jsme intenzivně pracovali na budoucnosti značky. Všechny důležité investice jako rekonstrukce spilky a sklepů, obou stáčíren, laboratoří na kontrolu kvality nebo investice do vývoje konceptu nových hospod Ostravarna i investice do nových partnerství s celonárodním dopadem máme za sebou. Ruku v ruce s nimi jsme intenzivně pracovali na nových pivech, která v brzké době rozšíří nabídku našeho pivovaru,” popisuje vrchní sládek Ostravaru Roman Richter.
Nová strategie ostravského pivovaru reflektuje změny na trhu, ke kterým v posledních letech dochází. Ostravar reaguje zejména na čím dál vyšší zájem spotřebitelů o limitované várky piv.
“Chceme využít naší velké výhody, která vyplývá z používání původní technologie výroby piva,” říká Roman Richter. Ostravar totiž stále připravuje pivo tradičním způsobem s využitím otevřených kádí spilky, což jistě uvítají všichni milovníci řemeslně zpracovaného piva. “Díky spilce můžeme vařit v malých várkách více typově odlišných piv, a ty nabízet zákazníkům s daleko vyšší frekvencí,” vysvětluje vrchní sládek.
Společně s novými pivy Ostravar intenzivně pracuje na tom, aby se většina jeho nových značek piv objevila také v celonárodní distribuci. “Spojení našich piv prvotřídní kvality se silnou distribuční sítí naší mateřské společnosti nám dává dobrou výchozí pozici i výhled na úspěch,” míní vrchní sládek.
Součástí nové strategie je také aktuální kampaň. Již loni na podzim se objevilo na sociálních sítích zajímavé dvouminutové video končící sloganem Nás nezkrotíte, které během několika týdnů shlédlo čtvrt miliónu lidí.
„Nové motto Nás nezkrotíte – dobře vystihuje směr našeho pivovaru a zejména značky Ostravar,” říká manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková. “Motto vychází z kořenů a hodnot našeho kraje a zároveň je dostatečně atraktivní a srozumitelné pro zbytek republiky.”
Letošní kampaň Nás nezkrotíte dostala navíc do vínku podtitul 120 roků nezkrotnosti a odkazuje na sto dvacáté narozeniny ostravského pivovaru. “V roce takto významného výročí založení pivovaru jsme si dali záležet na množství novinek a zajímavých akcí,” říká Zuzana Cieciotková. “Kromě nových druhů piv se mohou naši fanoušci letos těšit také na další nové značkové hospody Ostravarna, kapelami nabitý ročník pivních Slavností, další zajímavé projekty s kapelou Kryštof i podzimní narozeninovou oslavu 120. narozenin,” říká závěrem Zuzana Cieciotková z Ostravaru.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!