Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Pilsner Urquell: pojďme společně pro zlato

7. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  701 x

Značka Pilsner Urquell, oficiální partner české hokejové reprezentace, spouští naplno kampaň k světovému šampionátu. I letos se drží hesla „společně pro zlato“ a klade důraz na sílu národa, který fandí společně. Kampaň začala 20. dubna a poběží v televizi, digitálu, printu i outdooru až do konce šampionátu.

Pilsner Urquell: pojďme společně pro zlatoPilsner Urquell: pojďme společně pro zlato

Spojujícím vizuálním prvkem integrované kampaně jsou Češi v národních barvách držící se kolem ramen podle ikonické fotografie z Nagana 1998. Fanoušci jsou během šampionátu pro tým moc důležití, a proto jsme jim dali hlavní prostor nejen na vizuálech,říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell. „Abychom ještě více semkli český národ a fanoušci mohli v pohodě sledovat zápasy naší reprezentace, připravili jsme s reprezentačním trenérem Josefem Jandačem pro ně „omluvné listy“, aby byli omluveni ze všech ostatních činností a mohli se soustředit pouze na fandění. Mohou si je stáhnout na webu spolecneprozlato.cz, kde zároveň mají možnost hokejistům zanechat i motivační nebo jiný vzkaz,“ dodává Luděk Baumruk. Ty nejlepší vzkazy pak pivovar vytiskne na trička a předá je za fanoušky hokejistům přímo v dějišti světového šampionátu. Omluvenky pro fanoušky podepsal i starší obchodní sládek Plzeňského Prazdroje Václav Berka, který už v předstihu s vybranými hokejovými fandy a hokejisty uvařil várku piva, která se bude čepovat v hospodách v průběhu šampionátu, kde mohou fanoušci zápasy také sledovat. Právě pro ně je připravena i soutěž, kdy se fandové ze tří hospod, ze kterých bude v období šampionátu posláno na Instagram nejvíce fandících fotek s hashtagem #spolecneprozlato, mohou po skončení květnových utkání těšit na osobní návštěvu hráčů národního týmu.

Televizní reklamu agentura MUW Saatchi & Saatchi ve spolupráci s produkcí Armada Films upravila pro letošek dle aktuálních míst dění šampionátu. Agentura Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nomad Films připravila digitální video. Součást digitální kampaně budou i bannery a vtipné reakce na výsledky jednotlivých zápasů na sociálních sítích.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist