Plzeňský Prazdroj slaví úspěch na soutěi mediálních kampaní
10. listopad 2017 České nápoje komentáře (0) 1539 xPlzeňský Prazdroj slaví výrazný úspěch na soutěi FLEMA Media Awards 2017, která oceňuje nejlepí české a slovenské mediální kampaně.
Vítězství ve své kategorii získala kampaň poctiví hrdinové Pivovaru Velkopopovický Kozel, která se stala nejlepí malou kampaní na Slovensku. Pivovar dal lidem monost, aby poděkovali ikovným a poctivým řemeslníkům ve svém okolí, a to formou vzkazů na internetu a v rádiu. Ta nejlepí poděkování spolu s heslem a fotografií oblíbeného řemeslníka pak Velkopopovický Kozel umístil na billboardech v místech, kde ikovní řemeslníci pracují. Nízkonákladová kampaň oslovila celkem 1 milion lidí na Slovensku a prokázala jak si lidé poctivé práce váí. Odměnou pro nejlepí řemeslníky pak bylo poctivě vyráběné pivo Kozel.
Plzeňský Prazdroj získal zároveň dvě dalí umístění na shortlistech v jednotlivých kategoriích. V České republice takto uspěla v kategorii out of home kampaň na Kingswood Rosé. Na nejrunějí praské zastávce MHD letos v létě vznikl malý sad Kingswood, kde se lidé mohli na chvíli zastavit a zrelaxovat. Kreativní kampaň oslovila celkem 900 tisíc lidí. Druhým oceněným českým počinem je pak kampaň na limitovanou edici designových lahví Pilsner Urquell, které se prodávají v aukci a výtěek pak putuje na konto Centra Paraple.
Plzeňský Prazdroj se díky úspěchu svých kampaní zároveň na letoní FLEMA Awards umístil na druhém místě v kategorii Inovativní zadavatel.
Zdroj: Tisková zpráva
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!